Fiat Ducato
Fra : zilly ink

Dato : 02-03-05 21:26

9 personers - 2002 - 2.8 JTD - 218.000 km.

Nogen kommentarer til denne minibus?

--
Zillyink
slet: -get-lost-

Fra : Nicolai

Dato : 02-03-05 21:35

Ja 1 ting. Det er en fiat. Det ville jeg holde mig langt fra!!!!

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 02-03-05 22:16

> Ja 1 ting. Det er en fiat. Det ville jeg holde mig langt fra!!!!

Det er sørme da godt et svar, som spørgeren kan bruge til rigtig meget..
Prøv med noget mere begavet næste gang..

/Jan W Nielsen

Fra : S.B.

Dato : 02-03-05 22:42

> Det er sørme da godt et svar, som spørgeren kan bruge til rigtig meget..
> Prøv med noget mere begavet næste gang..
>
> /Jan W Nielsen

well...
han kan jo heller ikke finde ud af at svare på den rigtige måde, så forvent
nu ikke for meget

Steen

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 02-03-05 22:22

"Nicolai" <gg@roc.dk> wrote in news:dspVd.102664$Vf.3960638
@news000.worldonline.dk:

> Ja 1 ting. Det er en fiat. Det ville jeg holde mig langt fra!!!!

Ja som Wilder skriver flot kommentar, har du selv kørt i en i længre
tid, har nu kørt i min et år, har kun haft et problem, og det var
startspærret der gik amok. Og så den kanon i det her vejr, den vil bare
frem, og helst ikke stoppe. Start hver morgen uden noget, selv om det
er pisse koldt.
Nu er min så godt nok en 2004 model, men vi har en 2002 magen til den
som spørgsmålstilleren har kigget på, dog ikke med sæder bagi, men til
transport af hårde hvidevare, og den er bare helt kanon.
Har aldrig mødt bedre bil, dog savner jeg oliefyret i min servicevogn,
men så må jeg bare låne den anden engang imellem, så bliver min lyst
styret.

Fra : zilly ink

Dato : 03-03-05 08:19

Nicolai wrote:
> Ja 1 ting. Det er en fiat. Det ville jeg holde mig langt
> fra!!!!

Er det ikke snarere organisationen FIAT som er problemet?

Anyway; Det ER en "gammel" taxa, men yderst velholdt - fremtræder
næsten som ny), tandrem skiftet, bremser skiftet, uden buler,
ingen rust, veloursæder som nye, har sikkert haft covers,
nysynet, med Webasto dieselfyr, ingen rustbehandling, ikke
skiftet kobling (hmmm)

Kører fint og lyder fint - ingen mislyde dog lidt plastikknirken
fra dashboard!

A.S.O.

--
Zillyink
slet: -get-lost-

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 03-03-05 20:20

zilly ink wrote:

> Kører fint og lyder fint - ingen mislyde dog lidt plastikknirken
> fra dashboard!

Et kendt problem.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 02-03-05 21:48

zilly ink wrote:
> 9 personers - 2002 - 2.8 JTD - 218.000 km.
>
> Nogen kommentarer til denne minibus?

Formentlig gammel taxa, men derudover udmærket bil, god motor.

Har selv en ældre sag 93, dog med mindre på klokken 134.000 km, de sidste
80.000 km. på godt to år, 2,5 TD Ducato 14.

Har aldrig problemer med den, kører 12-13,5 km/l ved blandet kørsel små og
lange ture.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Telemand

Dato : 03-03-05 00:43

Ganske udmærket bil. Har en del km på bagen, men som det bliver nævnt, har
den jo nok kørt taxi, og så er der sikkert gjort lidt mere ud af at
overholde servicen. Ingen vognmand har råd til at lade være med dette. Med
en fornuftig pris, kan der blive til en ordentlig undervognsbehandling, og
så vil der være bil i mange år.

Telemand.

(Har selv kørt taxi og skolebus i sådan en i flere år, og den gamle
Fiat-skræk er en skrøne nu om dage.)

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-05 03:47

> 9 personers - 2002 - 2.8 JTD - 218.000 km.
>
> Nogen kommentarer til denne minibus?

Kender ikke Ducato som minibus, men jeg har lige solgt min Ducato 14 2,5 TD
kassevogn, som jeg købte fra ny i 1994.
I de 11 år og 195.000 km som jeg har haft den, har der kun været en gang
hvor den har svigtet, det var en sprunget kilerem til generator / vandpumpe.
Sørg for at passe motoren med olieskift m.v. og som andre skriver, spar ikke
på undervognbehandlingen, så vil jeg mene at du får en rigtig god vogn som
stadigvæk har en masse kilometer i sig endnu.
Med venlig hilsen
Bjarne Petersen