Biler med 4 zoners klima
Fra : Ukendt

Dato : 02-03-05 20:12

Kender i til nogle biler i prisklassen max. 300.000 der har 4 subj ?

Nye biler

Mvh. Allan

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Morgan Jones

Dato : 02-03-05 20:15

> Kender i til nogle biler i prisklassen max. 300.000 der har 4 subj ?
>
> Nye biler

Hehehe... Mnajeh, men så er de ikke indregistrerede i danmark.

Morgan

Fra : Preben Andersen

Dato : 02-03-05 20:28

"Allan Møller" <nosmap> wrote in message
> Kender i til nogle biler i prisklassen max. 300.000 der har 4 subj ?

Jeg har da en, hvor alle 4 vinduer kan åbnes og lukkes uafhængigt af
hinanden. Er det ikke 4 zoner

mvh
Preben

Fra : T. Hartung

Dato : 02-03-05 22:33

"Allan Møller" <nosmap> skrev i en meddelelse
> Kender i til nogle biler i prisklassen max. 300.000 der har 4 subj ?

Kan man overhovedet få biler i DK til de priser ???? .....ja for det er vel
kr. og ikke i Euro ?
--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 03-03-05 17:18

On Wed, 2 Mar 2005 22:33:29 +0100, "T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk>
wrote:

>"Allan Møller" <nosmap> skrev i en meddelelse
>>

>Kan man overhovedet få biler i DK til de priser ???? .....ja for det er vel
>kr. og ikke i Euro ?

Ork ja sagtens :D
Flemming Jacobsen

Fra : Per O.

Dato : 03-03-05 09:01

"Allan Møller" <nosmap> skrev i en meddelelse
> Kender i til nogle biler i prisklassen max. 300.000 der har 4 subj ?
>
> Nye biler
>
> Mvh. Allan

Det tror jeg ikke du kan. Min C-Max fik vi leveret med tozonet klima, og den
koster 300.000+ og 4zonet fåes ikke til den.

Per O.
www.skaldepande.dk