Magnetiske marker, vinter kontra sommer.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-03-05 18:56

Hej

Da jeg nu har pløjet mig gennem stakkevis af kilometer lange tråde,
så slår følgende i agttagelser mig lige pludselig:

1) Magnetstyrken på markerne tiltager ved faldende temperatur.
2) Magnetstyrken tiltager ved faldende sigt.
3) Jo mindre man kan se af den pågældende mark,
jo stærkere magnetisme.

Er der nogle regler jeg har overset?
Er jeg mon på sporet af en ny naturlov?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Leonard

Dato : 02-03-05 19:01

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>1) Magnetstyrken på markerne tiltager ved faldende temperatur.
>2) Magnetstyrken tiltager ved faldende sigt.
>3) Jo mindre man kan se af den pågældende mark,
> jo stærkere magnetisme.

4) Hvide marker er med stærkere magneter end grønne.

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Mikael L

Dato : 02-03-05 22:00

"Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse

> 4) Hvide marker er med stærkere magneter end grønne.

Er det ikke det folk forsøger at kompensere for når markerne er grønne og de
placere deres bil så langt fra marken som muligt, altså i yderbanen.

Mikael

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-03-05 21:51

Uffe Bærentsen skrev:

> [...]
> 2) Magnetstyrken tiltager ved faldende sigt.
> 3) Jo mindre man kan se af den pågældende mark,

Måske er det den samme lov der om sommeren giver vejskilte samme effekt.

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".