Ny toner hos Volvo.
Fra : BJ

Dato : 01-03-05 18:05

Volvo, USA vil gøre det muligt at lytte til musikken på sin Ipod:

http://www.dexigner.com/forum/index.php?showtopic=730

PS: Connectoren må vel også kunne bruges til PDA'en med et 4GB SD-kort
installeret...;)

--
Bjørn J.

Fra : BJ

Dato : 01-03-05 18:26

.... og de gode toner fortsætter:

http://news.designtechnica.com/article5609.html

--
Bjørn J.

Fra : Henrik B.

Dato : 02-03-05 10:14

> ... og de gode toner fortsætter:
>
> http://news.designtechnica.com/article5609.html

Dét er da gammelt ny Bjørn. Du har kunnet få S40 med Dolby Prologic II siden
den blev introduceret. Har en bekendt der får sin leveret på fredag med
netop det lydsystem.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : BJ

Dato : 02-03-05 11:26

KLIP

> Dét er da gammelt ny Bjørn. Du har kunnet få S40 med Dolby Prologic II
> siden den blev introduceret. Har en bekendt der får sin leveret på fredag
> med netop det lydsystem.

Ja, du har kunne tilkøbe det i mange år.

Nu bliver det standard..!...;)

--
Bjørn J.

Fra : Henrik B.

Dato : 02-03-05 11:41

> Ja, du har kunne tilkøbe det i mange år.
>
> Nu bliver det standard..!...;)

Det læser jeg ikke nogen steder. Men skulle det blive standard, er United
Bluff hvis stedet - ikke i Europa.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : BJ

Dato : 02-03-05 11:51

KLIP

> Det læser jeg ikke nogen steder. Men skulle det blive standard, er United
> Bluff hvis stedet - ikke i Europa.

Det er også det, jeg skriver.

Det bliver standard i USA på de nævnte modeller.

I Europa vil det vise sig, men ét er sikkert, i Danmark bliver det nok ikke
(grundet vore afgifter).

--
Bjørn J.

Fra : Rasmus

Dato : 01-03-05 19:27

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message
> [...]
>
> http://www.dexigner.com/forum/index.php?showtopic=730
>
> PS: Connectoren må vel også kunne bruges til PDA'en med et 4GB SD-kort

http://www.apple.com/pr/library/2005/jan/11cars.html

Apples officielle udmeldning.....

mvh
Rasmus

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-03-05 19:31

> [...]
>
> http://www.dexigner.com/forum/index.php?showtopic=730
>
> PS: Connectoren må vel også kunne bruges til PDA'en med et 4GB SD-kort

Som om det var noget.
Aldi reklamen for denne uge:
Bilstereo med USB tilslutning og SD-kortlæser.

Så slipper du da for PDA'en.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Kim Kristensen

Dato : 01-03-05 19:59

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev i en meddelelse

> Som om det var noget.
> Aldi reklamen for denne uge:
> Bilstereo med USB tilslutning og SD-kortlæser.
>
> Så slipper du da for PDA'en.
>

> --
> mvh Uffe
> Sierra 2,0i DOHC

Jeg tænkte nøjagtigt den samme, den Aldi-tingest er jo også lidt billigere.

Med venlig hilsen Kim

Fra : BJ

Dato : 01-03-05 22:06

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg tænkte nøjagtigt den samme, den Aldi-tingest er jo også lidt
> billigere.

Jeg har også set Aldi har nogle fine HI-FI anlæg til så'en omkring 398,- kr.
mit alles drum und dran..;)

--
Bjørn J.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 01-03-05 22:18

> [...]
meddelelse

> KLIP

> Jeg har også set Aldi har nogle fine HI-FI anlæg til så'en omkring 398,-

Musikanlæg er vist en rigtigere betegnelse

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-05 23:04

> [...]
>
> KLIP

> Jeg har også set Aldi har nogle fine HI-FI anlæg til så'en omkring 398,-

Man må da sige at det går frem for aldi når de er begyndt at sælge B&O

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-03-05 22:31

> Man må da sige at det går frem for aldi når de er begyndt at sælge B&O

Eller tilbage for B&O, kan tolkes begge veje

Forresten Tom, ved du at du er et tog?

Har kørt med IC3 togsættet Tom Kristensen

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-03-05 22:36

> Jeg har også set Aldi har nogle fine HI-FI anlæg til så'en omkring 398,-
> kr. mit alles drum und dran..;)

Er klar over hvor du vil hen
Men når nu Aldi kommer med den slags,
mon ikke andre følger trop, ret hurtigt?

og mig der lige nu sidder og gør brug af et Aldi USB diskettedrev.
Gad vidst hvad andre kan udlede af det?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 02-03-05 08:38

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>og mig der lige nu sidder og gør brug af et Aldi USB diskettedrev.
>Gad vidst hvad andre kan udlede af det?

Aldi / Audi - er det ikke et fedt ? <grin>
--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)