blød bule i vange..
Fra : Christian

Dato : 01-03-05 18:23

Har kig på en bil..den har desværre en 'kone' bule lidt foran baghjulet i
den nederste vange,-dvs ca 20 cm lang, med uden lakken er ridset af., jeg
vil tro at den er ca 5cm høj, og går ca 1 cm indaf...vil en sådanne bule
gøre at bilen ikke kan synes??

Fra : Knud Thomsen

Dato : 01-03-05 18:29

Bilsynet er ligeglade med buler - hvis bæreevnen er i behold er der ingen
problemer.

Knud

Fra : Petersen_Michael

Dato : 01-03-05 18:31

In news:4224a62f$0$48620$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Knud Thomsen <knud.thomsenslet@sletprivat.dk> wrote:
> Bilsynet er ligeglade med buler - hvis bæreevnen er i behold er der
> ingen problemer.

Hmm.. Det er ikke min erfaring..

Primeraen blev betinget godkendt, pga. en deformation i en længdevange..
Nogen troede det var en rigtig bil, ligesom en Patrol, som man kan løfte
hele den ene side på, ved at placere en donkraft, ca. midt mellem
hjulene, under vangen..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Christian

Dato : 01-03-05 20:14

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> wrote in message
> [...]
> vil tro at den er ca 5cm høj, og går ca 1 cm indaf...vil en sådanne bule

link til billede:

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-05 20:38

> link til billede:

Det er jo et panel og ikke en vange.
Jeg fik synet min passat med sådan en fætter, der var endda overflade rust
på den.

Det der er ikke noget problem, og det er altså ikke en vange.

--
/Claus

Venter spændt på en ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Petersen_Michael

Dato : 01-03-05 20:38

In news:4224bef4$0$225$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Christian <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> wrote:

> link til billede:

Det er ikke en vange, det er et panel, det er 99% sikkert fløjtende
ligegyldigt.

Fra : Christian

Dato : 02-03-05 20:20

> Det er ikke en vange, det er et panel, det er 99% sikkert fløjtende
> ligegyldigt.

10-4 panel/vange alt det der under bilen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 02-03-05 22:25

In news:422611e8$0$206$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Christian <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> wrote:

> 10-4 panel/vange alt det der under bilen

Nej, der er f. forskel på paneler og vanger..

Men du kan roligt købe potten, den skal nok klare syn (hvad bulen angår)

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-05 07:34

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:42262f44$0$166$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nej, der er f. forskel på paneler og vanger..

Nemli' ja.
Vanger er bærende dele.
Paneler er kun til pynt.

Fra : Petersen_Michael

Dato : 03-03-05 21:01

In news:4226afbf$0$625$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
Claus Petersen <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote:

> Vanger er bærende dele.

Enig

> Paneler er kun til pynt.

Nej, paneler er til for at bilinspektøren har et sted at slå på, med
slakhammeren..