Århus til Grenaa
Fra : blue

Dato : 27-02-05 18:12

Hvor lang tid tager det ca. at køre fra Århus til Grenaa en tirsdag morgen
omkring kl. 8? Er der meget trafik?

Fra : Jan Pedersen

Dato : 27-02-05 19:19

blue wrote:
:: Hvor lang tid tager det ca. at køre fra Århus til Grenaa en tirsdag
:: morgen omkring kl. 8? Er der meget trafik?

Ca. 45 min... hvis bare du er sikker på det er den vej Århus-> Grenå og ikke
omvendt

--
Jan Pedersen
cuk@cuk.dk

Fra : blue

Dato : 27-02-05 19:27

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> skrev i en meddelelse

> Ca. 45 min... hvis bare du er sikker på det er den vej Århus-> Grenå og
> ikke omvendt

Det er jeg forholdsvis sikker på

Er der motortrafikvej mellem de to byer?

Fra : Aksel

Dato : 27-02-05 22:07

"blue" <xx@xx.xx> skrev i en meddelelse
> "Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jeg forholdsvis sikker på
>
> Er der motortrafikvej mellem de to byer?

Der er en stump motorvej, derefter motortrafikvej (med mange sving,
overhaling er næsten umulig), resten er en ret smal landevej.

Hilsen Aksel

Fra : blue

Dato : 28-02-05 09:16

"Aksel" <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> Der er en stump motorvej, derefter motortrafikvej (med mange sving,
> overhaling er næsten umulig), resten er en ret smal landevej.

Ok - tak for hjælpen til jer begge to

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 28-02-05 22:01

On Sun, 27 Feb 2005 22:07:24 +0100, Aksel wrote:

> "blue" <xx@xx.xx> skrev i en meddelelse

> Der er en stump motorvej, derefter motortrafikvej (med mange sving,
> overhaling er næsten umulig), resten er en ret smal landevej.

Efter de har lavet 2-sporede med jævne mellemrum på motortrafikvejen,
så syntes jeg trafikken glider meget bedre (hvert fald de gange jeg har
kørt fra Århus til Ebeltoft).

Men jeg vil nok også sige at det kommer an på hvor i Århus du skal fra,
for kl. 8 kan man sagtens ramme en del træls trafik både på grenåvej
også før hvis man kommer fra centrum, specielt i disse vinterdage

Thomas