Så er den gal med olietyvene ;-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-02-05 17:48

Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer
Mere end 5 GB video online

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 18:11

jeg kunne også godt bruge 16 nye olietyve
(især de første 20 sekunder)

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-02-05 19:55

Tom wrote:
> jeg kunne også godt bruge 16 nye olietyve

Så skal du jo bare skynde dig, inden de havner i spjældet

Fra : Uffe Ravn

Dato : 27-02-05 20:51

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev

> Så skal du jo bare skynde dig, inden de havner i spjældet

Ja det duer jo ikke at de havner i venturien.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 27-02-05 22:48

Per Beer Hansen wrote:

Jeg "elsker" dumme tyve, det er sguda ulige meget nemmere at bøffe
en tankvogn mens chaufføren spiser frokost eller køber sig en
avis, køre i ro og mag hjem og "læsse af" og efterfølgende stille
tankvognen fra sig et passende sted. Bliver man busted undervejs
er det blot et biltyveri, og hvis naboerne kigger når man fylder
tanken, så er det jo bare "naboen der har bestilt olie".. Det
andet der med at rode rundt med store dunke på en trailer midt om
natten er da at bede om at blive lagt mærke til..

Nå, man skal jo ikke forlange for meget af tyve, de er jo i
forvejen for dumme til at kende forskel på dit og mit..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-02-05 09:21

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> wrote in message

> [...]
>
> Nå, man skal jo ikke forlange for meget af tyve, de er jo i
> forvejen for dumme til at kende forskel på dit og mit..

Og så skulle det ikke undre mig om den trailer som de brugte ikke engang er
stjålet, men er indregistreret i en af tyvenes navn

--
mvh/rg. Christian