Hvidplade bil med træk til 2000 kg
Fra : Grønne

Dato : 27-02-05 14:09

Jeg bliver nok inden længe nød til at skifte gul plade bilen ud med en på
hvide plader, men der er lige det lille problem at jeg skal kunne trække
2000 kg.

Jeg har søgt lidt, men kan ikke rigtig finde noget uden at det er en dyr
4x4.

Nogen forslag ? evt. kan jeg godt leve med 1600-1800 kg hvis der ikke
rigtigt er noget andet.

/Grønne

Fra : NikonPro.dk

Dato : 27-02-05 14:12

"Grønne" <anders@and.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 4x4.
>
> Nogen forslag ? evt. kan jeg godt leve med 1600-1800 kg hvis der ikke

Min Audi A6 2,6 V6 fra 1995 må trække 1750 kg, så det er en mulighed

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Brian Sørup

Dato : 27-02-05 14:13

> [...]
> 4x4.
>
> Nogen forslag ? evt. kan jeg godt leve med 1600-1800 kg hvis der ikke

Læs i min signatur....
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia Aut. St Car

Fra : Henrik B.

Dato : 27-02-05 14:26

> [...]
> 4x4.
>
> Nogen forslag ? evt. kan jeg godt leve med 1600-1800 kg hvis der ikke

Saab 9000 og 9-5 må trække 1800 kg.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Lau

Dato : 27-02-05 14:43

MB 124 300
1950 kg

--
Lau
___,

/ \ .

Fra : Claus

Dato : 27-02-05 15:13

> [...]
> hvide plader, men der er lige det lille problem at jeg skal kunne trække

Hyundai Sonata må trække 1700 kg.

/Claus

Fra : Jørgen L.

Dato : 27-02-05 17:21

> Jeg har søgt lidt, men kan ikke rigtig finde noget uden at det er en dyr
> 4x4.
>
> Nogen forslag ? evt. kan jeg godt leve med 1600-1800 kg hvis der ikke
> rigtigt er noget andet.

Det er godt nok en 4x4, men hvad med en susuki grand vitare (1850 kg.) eller
en Nissan X-trail 2,2 td (2000 kg.)

Hilsen Jørgen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-02-05 18:43

Grønne wrote:
> [...]
> kunne trække 2000 kg.
>
> Jeg har søgt lidt, men kan ikke rigtig finde noget uden at det er en

Brug denne:
http://www.biltorvet.dk/bilguiden/bilguide_init.asp

Der kan du bl.a. søge på maks. vægt på traileren...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 28-02-05 09:25

Grønne wrote:
> [...]
> 4x4.
>
> Nogen forslag ? evt. kan jeg godt leve med 1600-1800 kg hvis der ikke

Jeg har samme behov (dog er 2000 kg. måske lidt i underkanten).

Sammenholdt med den besværlige adgang til min gård (især i disse dage
med sne og is) endte det med at jeg måtte købe en rigtig
firehjulstrækker. Det blev så en Pajero fra Tyskland.

Men man bliver i helt skidt humør når man skal betale afgiften. :/

-dennis

Fra : Grønne

Dato : 03-03-05 22:18

> [...]
> blev så en Pajero fra Tyskland.
>
> Men man bliver i helt skidt humør når man skal betale afgiften. :/

Hvad kom den til at stå dig i ?

/Grønne