bagrudevisker på Carina E stc.
Fra : Nicolai

Dato : 27-02-05 12:50

Hey gruppe.

Min er nok ristet af. På det sidste stik inden motor måler jeg 12V ( som kan
afbrudes via kontakten )
Motoren vil ingenting.

Har efter møje besvær fået motor + "gearkasse" ud ( var nødt til at skære
stor udvendig møtrik af ). Hvor skaffer jeg en ny?
Toyota tager vel 1 mill. for sådan en eller..??

Nicolai

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 27-02-05 13:54

"Nicolai" <gg@roc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stor udvendig møtrik af ). Hvor skaffer jeg en ny?
> Toyota tager vel 1 mill. for sådan en eller..??

Forhør evt. ved Åbenrå autogenbrug. De arbejder stort set kun med Toyota
Hilsen Matthias