Opel Vectra CO2 problem
Fra : Mikkel Rokkær Jensen

Dato : 27-02-05 11:32

Hej

Jeg er dumpet til syn med et co2 tal på 0,7 som skulle være under 0,5.

Kan jeg selv skrue på en skrue, således at den kommer under?

Jeg har skiftet lambda-sonden og luftfilter, det gav intet.
Jeg har haft den på lift og banket på kat. Kunne ikke høre noget der
raslede. (Jeg syntes heller ikke at der er noget der rasler når jeg kører).
Jeg har haft den til Opel i Lyngby som brugte 2 timer på at gætte på at
pakningen skal skiftes (koster 1000,-) Men der var ingen garanti.

Er der en herinde der kender til problemet og ved hvor jeg kan henvende mig
for at få det løst?

På forhånd tak

Bilen er en Opel Vectra 1.6i fra 92' med kat.

Vh
Mikkel/KBH Ø/4099 8858

Fra : Uffe Ravn

Dato : 27-02-05 14:43

"Mikkel Rokkær Jensen" <noreplyjmr1@image.dk> skrev

> På forhånd tak
>
> Bilen er en Opel Vectra 1.6i fra 92' med kat.

Hvorfor poster du spørgsmålet i flere grupper?

Find den gruppe der er relevant og post der, eller lave en crosspost med FUT
til en af grupperne.

Hilsen Uffe Ravn