Findes der et Gør Det Selv værksted i Fred~
Fra : John Sahl

Dato : 25-02-05 15:27

Da jeg flytter til Fredericia på mandag, vil jeg gerne høre om
der er nogen der kender noget til subjekt?

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Hanne O. Hansen

Dato : 25-02-05 22:47

John Sahl <spamnet@mandezonen.dk> skrev:
>Da jeg flytter til Fredericia på mandag, vil jeg gerne høre om
>der er nogen der kender noget til subjekt?
>
>--
>John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Trekantens Fritidsværksted
Gør-det-selv Autoværksted
Pjedstedvej 51
7000 Fredericia
Tlf.: 75954660
Åben alle dage 8:00-18:00

Fundet på:http://www.netrep.dk/gor-det-selv1.htm

Hilsen Hanne.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 26-02-05 09:35

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> Da jeg flytter til Fredericia på mandag, vil jeg gerne høre om
> der er nogen der kender noget til subjekt?
>
> --
> John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Jeg mener , at have set , at der liger et i Pjedsted - lidt uden for
Fredercia.

Og velkommen til en ellers røvkedelig by

Hygge
Martin - Civic også i Fredericia.

Fra : John Sahl

Dato : 26-02-05 11:12

Martin Jørgensen wrote:
> Jeg mener , at have set , at der liger et i Pjedsted - lidt uden for
> Fredercia.

Det må jeg undersøge hvis jeg ikke kan finde mig et
værksted at låne/leje.

> Og velkommen til en ellers røvkedelig by

Jeg har da boet der før, og jeg kunne nu godt lide den,
helt kedelig synes jeg nu heller ikke den er, jeg skal dog
lige finde ud af hvad nattelivet indeholder, det er trods
alt et par år siden jeg har været på druk der ovre sidst

Ellers må vi jo bare arrangere nogle bilting, det har jeg
da en del erfaring med efterhånden.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Henrik B.

Dato : 27-02-05 14:17

> [...]
> lige finde ud af hvad nattelivet indeholder, det er trods
> alt et par år siden jeg har været på druk der ovre sidst

Du er sgutte for klog.
Nattelivet? Husk at sparke skoletaskerne væk først - hvis de har nået den
alder. *LOL*

> Ellers må vi jo bare arrangere nogle bilting, det har jeg
> da en del erfaring med efterhånden.

Lyder interessant. Hvad skyldes flytningen?

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : John Sahl

Dato : 27-02-05 15:22

Henrik B. wrote:
> Du er sgutte for klog.

Det må være for meget tryk

> Nattelivet? Husk at sparke skoletaskerne væk først - hvis de har nået
> den alder. *LOL*

Jeg er jo ung af sind

> Lyder interessant. Hvad skyldes flytningen?

Nød

Kort forklaring: Vi har ikke kunnet finde noget i samme
skoleområde, og med mit arbejdsområde er det lidt hip
som hap om vi bor i det jyske eller på sjælland.

Men da min datter bor i Hjørring, og min bonussøns far
bor i Vejle, så er det altså lettere at bo i Fredericia.

Nuværende lejemål var aftalt at skulle vare 3 år, men de
sælger andelen efter vi har boet her et halvt år, så......

for at det ikke skal være helt off-topic kan man se den
nye Uno her: http://www.autohenter.dk/nyuno

P.S. Den var uimodståeligt billig da den tyske ejer lige har
fået en stor bøde der skal betales

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 27-02-05 16:22

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in message

> for at det ikke skal være helt off-topic kan man se den
> nye Uno her: http://www.autohenter.dk/nyuno

Nu har du vel fået gravet voldgrav og indkøbte et par glubske hunde til at
passe på den?

Hvad egentlig med forsikring hvis den ikke er på dk plader - er det bare
'bad luck' ?

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : John Sahl

Dato : 27-02-05 16:30

Dennis Pedersen wrote:
> Nu har du vel fået gravet voldgrav og indkøbte et par glubske hunde
> til at passe på den?

Overvejer seriøst en GPS løsning til den næste.

> Hvad egentlig med forsikring hvis den ikke er på dk plader - er det
> bare 'bad luck' ?

Jeg bruger kun ansvarsforsikring på så billige biler, så ja,
det er ud af egen lomme.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 01-03-05 22:32

On Sun, 27 Feb 2005 15:22:29 +0100, "John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk>
wrote:

> [...]
>sælger andelen efter vi har boet her et halvt år, så......
>
>for at det ikke skal være helt off-topic kan man se den

Sidder også selv og savler en Supra Mk3 som jeg kunne hente i det
svenske til 18K SKK :(
Flemming Jacobsen

Fra : Brian

Dato : 26-02-05 11:18

Hejsa!

Martin Jørgensen tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> Og velkommen til en ellers røvkedelig by

Hold da op... I har da en stor banegård

/Brian