Højtalere til Punto 85 fra 1998?
Fra : Jean

Dato : 24-02-05 16:29

Hej

Jeg har, sammen med min kæreste, købt en Punto 85 fra 1998, men højtalerne
er elendige.

Er der en, der ved, hvordan man får god lyd i sådan en dyt? Jeg vil gerne,
at højtalerne passer ind i de huller, hvor der allerede er højtalere. Er der
specielle højtalere, der er bygget til en Punto, eller er der højtalere, der
passer ind?

Jeg har læst, at man i andre modeller af Puntoen har mulighed for at smide
en bashøjtaler i døren og en diskant i højtaler-hullerne ved forruden. Er
det muligt i en Punto 85 fra1998?

Er et sæt af TS-875 8.7cm Speakers fra http://www.edworthys.co.uk noget
værd?

På forhånd tak

Jean

Fra : Jean

Dato : 24-02-05 16:31

Forkert gruppe - Undskyld....

Jeg sender den videre til dk.teknik.lyd.bilstereo

Jean