Mustang - fastback fra ´65 ???
Fra : Brian S Jensen

Dato : 24-02-05 13:35

Hej

Kigger lidt på noget Mustang og er faldet over denne

Fastback fra 1965 med 289cui motor

er lige kommet i denne uge fra USA

et par rusthuller i bunden (2 synlige)

"træt" gulvtæppe og førersæde

ellers MEGET pæn og tilsyneladende i orden

Ejeren i USA har igennem de sidste par år ofret ca. 6000$ på
nye kaburatorer, elektronisk tænding osv.

Hvad bør sådan en koste uden afgift og er der noget man skal
kigge ekstra godt efter (som førstegangs -US-bil køber)

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Soren Schimkat

Dato : 24-02-05 14:24

Hej Brian

Spørg på www.smallblock.dk - de ved besked.

-Søren

Fra : Peter C:\\>

Dato : 24-02-05 17:40

> Hvad bør sådan en koste uden afgift og er der noget man skal
> kigge ekstra godt efter (som førstegangs -US-bil køber)
>
> Mvh.
> Brian S Jensen

Hej Brian

Det er den der er i Mustangklubben ikke ? Du kan såmænd rolig spørge i
Mustangklubbens forum
Der sidder altså nogle rigtig hårde hunde, hvad viden om Mustang angår.
Prisen er jo noget låddent noget at få hjælp til, da sælgeren også er medlem
af Mustangklubben, men prøv at kigge hvad tilsvarende biler står til andre
steder.

Herunder er steder hvor der plejer at stå et par Mustanger tilsalg ... så
man kan danne sig nogle sammenligningsgrundlag
www.dba.dk
www.smallblock.dk
www.californiatrucks.dk
www.golden-classic.com

Mht. hvad man skal kigge efter fik jeg bl.a. det råd at finde en bil der var
så "tør, kedelig og u-skruet" som muligt.

--
MVH Peter C:\
- - -