Indreg af bil fra Island?
Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 24-02-05 12:28

Her den anden dag faldt jeg over en bil jeg før har kigget langt efter her i
området.

Den kørte i et par uger eller 2 i byen på islandske plader men "forsvandt"
pludseligt fra gaden.
Har netop spottet den på en gård som tilhører en kammerats klassekammerats
familie... Uden plader
Nu kommer det store spørgsmål.
Hvis nu jeg bare må eje denne bil og jeg køber den vil den så være umuglig
og indregistrere?

Det drejer sig om en ret speciel bil. En Daihatsu Charade på 4x4 hjul. Dvs
den ligner en lille monstertruck..

Har ikke kunnet finde billeder på nettet af sådan et dyr men som sagt har
den haft islandske plader på...

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Ham Selv

Dato : 24-02-05 12:59

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@hottiemail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> den ligner en lille monstertruck..
>
> Har ikke kunnet finde billeder på nettet af sådan et dyr men som sagt har

pics please Må se enormt funny ud

OZ3BTO

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 24-02-05 19:49

"Ham Selv" <ham@selv.dk> skrev i en meddelelse
> pics please Må se enormt funny ud

Arbejder på det.

Nu skal vejene lige ryddes så jeg kan komme derud af først :D

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Tony

Dato : 24-02-05 22:15

> Arbejder på det.

Det vil jeg også rigtig gerne se. Og det er ikke en 4-trak eller en Rocky?

Denne ser ellers rigelig rå ud
http://perso.wanadoo.fr/hunziker/pictures/Innocenti/detomaso_turbo.jpg

Tony

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 26-02-05 10:01

"Tony" <mynsterman@h0tmail.com> skrev i en meddelelse
> Det vil jeg også rigtig gerne se. Og det er ikke en 4-trak eller en Rocky?
>
> Denne ser ellers rigelig rå ud
> http://perso.wanadoo.fr/hunziker/pictures/Innocenti/detomaso_turbo.jpg

Tanken har strejfet mig om det kunne være en Rocky med Charade Karosse på.

Karossen er ihvertfald en Charade fra de tidlige 90'ere.. rød
Og så en vold grum bund.

Men har ikke fået nogle "juridiske bud"
Kan den indregges?

Fra : Tony

Dato : 26-02-05 11:07

> Men har ikke fået nogle "juridiske bud"
> Kan den indregges?

Hvis den kan synes i Island, _tænker_ jeg det kan lade sig gøre i Danmark.

Tony

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-02-05 10:08

Tony wrote:

> Hvis den kan synes i Island, _tænker_ jeg det kan lade sig gøre i
> Danmark.

Jeg tænker, at den ikke kan. Når man tænker på de fede 4x4 de har deroppe...
De skal i hvert fald have en meget speciel tilladelse for at må køre bare en
kort tur i DK.

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign