VROOOM
Fra : Ukendt

Dato : 23-02-05 15:56

--
Tom

Fra : C. Caspersen

Dato : 23-02-05 16:15

--

/Caspersen

Fra : Gert

Dato : 23-02-05 16:21

det lyder som et hul i den forreste potte, benzinfiltret er stoppet og
tændingen skal jursteres
og der mangler luft i højre baghjul
samt rust ved venstre fordør og ved bagklappen

Mvh
Gert

Fra : Leonard

Dato : 23-02-05 16:17

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

Ja, ja, hvis ikke du har andet at få tiden til at gå med ...

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Carl Astrup

Dato : 23-02-05 16:23

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Tom

Var det et udtryk for den generelle stilhed der p.t. bevæger gruppen ??

//eCarlos.net

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-05 16:28

"Carl Astrup" <caNOSPAMTAK@ukendt.dk> skrev i en meddelelse

> Var det et udtryk for den generelle stilhed der p.t. bevæger gruppen ??

Vi har fået sne

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 23-02-05 16:29

Tom wrote:
> Vi har fået sne

Wow, så kan Ford'en pludslig lave hjulspin?

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-05 16:33

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Wow, så kan Ford'en pludslig lave hjulspin?

Jep, den voldsomme motor gør det meget vanskelig at få hjulene til at gnave
sig fast

--
Tom

Fra : Bo Velschow

Dato : 23-02-05 19:23

> "John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Jep, den voldsomme motor gør det meget vanskelig at få hjulene til at
> gnave sig fast

Nix, ikke hvis Mondeo'en er udstyret med TCS! Det har jeg dælme' været
glad for et par gange eller tre de seneste dage - specielt da jeg var i
skoven i weekenden for at hente brænde (op ad en isklædt bakke med 1000 kilo
på krogen - det var ikke helt let trods Goodyear UG på forhjulene!).

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge