office 2000 problem
Fra : søren

Dato : 28-05-01 11:02

hej er der nogle der kan svare på dette?
jeg har lige fået ny computer og da jeg lagde office 2000 ind på den gik alt
helt glat og problemfrit, MEN når jeg prøver at starte programmerne op
(alle) går det præcis 4 sekunder og forsvinder lige med det samme
(programmet lukker med det samme uden ulovlige fejl).
hardisken er ny formateret.
win 98
ps der var ingen problemer på min gamle "putter"
og vi snakker ikke om en piratkopi hverken office eller win98
mvh. søren

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-05-01 21:25

"søren" <jdgfjd@rekjghjfd.dk> skrev:

> jeg har lige fået ny computer og da jeg lagde office 2000 ind
> på den gik alt helt glat og problemfrit, MEN når jeg prøver at
> starte programmerne op (alle) går det præcis 4 sekunder og

Det lyder som MS' piratsikring.

> ps der var ingen problemer på min gamle "putter"
> og vi snakker ikke om en piratkopi hverken office eller win98
> mvh. søren

Måske er dit registreringsnummer blevet misbrugt - eller også har
MS ved en fejl sortlistet nummeret. Hvis dine papirer er i orden
kan du kontakte MS direkte. Der er vist også en artikel i KB [1] om
problemet - se evt. på nogle af de gamle beskeder her fra gruppen.

1) Knowledge Base - ca. URL: http://support.microsoft.com/
--
Jens Gyldenkærne Clausen - MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)
Ved svar: skriv _under_ det der svares på og klip overflødige

Fra : Rene Weiss

Dato : 30-05-01 17:52

Hej

Prøv at starte registreingen af programmet og vælg registrer senere. Det
skulle løse problemet. Jeg havde det ved en masseinstallation.

Hilsen
Rene Weiss

Fra : lise hansen

Dato : 31-05-01 09:27

det var lige præcis hvad jeg gjorde. shiiiiit
mvh. søren
<3b152862$0$4205$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...