Alu flæge til Vitara '99
Fra : JorgenJ

Dato : 23-02-05 13:44

Jeg har en 3-dørs Vitara fra 99. Jeg skal snart have nye dæk og har tænkt på
at få alufælge til den, så kan jeg evt sætte vinterdæk på de gamle
stålfælge. Det giver anledning til nogle spørgsmål:

Hvor store fælge kan/bør jeg sætte på?

Hvis jeg køber brugt, hvad skal jeg kigge efter mht om de passer?

Jeg ved selvfølgelig at størrelse, antal møtrikhulle og afstand imellem
møtrikhuller betyder noget, men hvad med det lodrette profil af fælgen(altså
hvor dækket kommer til at sidde i forhold til navet), betyder det noget?

Kan I anbefale gode steder at købe brugte fælge?
På forhånd tak
Jørgen/2500