Alfa Romeo 159 første billeder?
Fra : Frederik

Dato : 21-02-05 22:53

Fra : Brian

Dato : 21-02-05 22:58

Hejsa!

Frederik tog fat i nøglebrættet, og skrev:
> Hvad siger I?

Fronten ser for ond ud.... den skal nok få folk til at
flytte sig på Autobahn

/Brian

Fra : Frederik

Dato : 21-02-05 23:05

"Brian" <briank@besked.com> wrote in message
> Hejsa!

> Fronten ser for ond ud.... den skal nok få folk til at
> flytte sig på Autobahn
>
> /Brian

Nu Frederik havde godt fat om nøglebrættet, smed han lige tilbage:

Helt enig, men gad vide om det er de rigtige...

Mvh.

Frederik

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-05 23:10

> Fronten ser for ond ud.... den skal nok få folk til at
> flytte sig på Autobahn

Indtil der kommer en tysk dieselbil, der beder ham trække ind..

/Jan W Nielsen

Fra : Frederik

Dato : 21-02-05 23:26

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote in message

> Indtil der kommer en tysk dieselbil, der beder ham trække ind..
>
> /Jan W Nielsen

Nu kunne det jo være den påståede 3,0 MJD Q4 med 300/600.

Den kan vel chippes til en tålelig effekt... :)

Mvh.

Frederik

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-05 23:47

> Nu kunne det jo være den påståede 3,0 MJD Q4 med 300/600.
> Den kan vel chippes til en tålelig effekt... :)

Det skulle man tro, ja..

/Jan W Nielsen

Fra : Thomas

Dato : 21-02-05 23:46

> Indtil der kommer en tysk dieselbil, der beder ham trække ind..

OG den 535D trækker ind når E55 AMG kommer for FULD HAMMER :)

--
Thomas Krath

Fra : Frederik

Dato : 21-02-05 23:56

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> OG den 535D trækker ind når E55 AMG kommer for FULD HAMMER :)
>
> --
> Thomas Krath

Ja, for den ved at AMG'en har travlt med at komme ind på tanken...

;)

Er ellers enig med dig.

Mvh.

Frederik

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-05 00:08

> Ja, for den ved at AMG'en har travlt med at komme ind på tanken...

He-he..

Jeg kan ikke se dit indlæg, Thomas - men jeg kan se her, at du har skrevet
noget..

Jeg kan kun tilslutte mig Frederiks indlæg..

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 22-02-05 11:38

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Indtil der kommer en tysk dieselbil, der beder ham trække ind..

*ROFL*

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-05 23:13

....men den er fandme flot...!!

/Jan W Nielsen

Fra : Frederik

Dato : 21-02-05 23:31

"Frederik" <f.caroe @suf.nu> wrote in message
> Hvad siger I?
>
> http://www.147virtualclub.it/forum/viewtopic.php?t=8709
>
> Mvh.
>
> Frederik

Se www.italiaspeed.com deres overskrift:
THE ALFA ROMEO 159 ARRIVES AT 00:00 22ND FEBRUARY 2005

Fra : Frederik

Dato : 21-02-05 23:40

> Se www.italiaspeed.com deres overskrift:
> THE ALFA ROMEO 159 ARRIVES AT 00:00 22ND FEBRUARY 2005

Officielle billeder yippeee!!

http://img45.exs.cx/img45/8112/37362alf7ec.jpg
http://img45.exs.cx/img45/5675/37362aalf4qf.jpg
http://img45.exs.cx/img45/1909/37362dalf5ua.jpg
http://img45.exs.cx/img45/1963/37362calf5sl.jpg
http://img45.exs.cx/img45/8691/37362balf7sa.jpg

Synes den er ekstremt flot. Langt flottere end BMW, Audi og Mercedes'
tilsvarende modeller.

Mvh.

Frederik

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 22-02-05 01:11

> Synes den er ekstremt flot. Langt flottere end BMW, Audi og Mercedes'
> tilsvarende modeller.

Jeg synes også den er ekstremt flot. Eneste anke jeg har, er den linje på
tværs af bagagerummet over Alfa Romeo mærket... Jeg tror det ville have
været meget pænere uden linjen...
Ellers er resten af bilen kanonflot!

Emil

Fra : NS

Dato : 22-02-05 10:22

Emil Jensen [2100] wrote:

> Jeg synes også den er ekstremt flot. Eneste anke jeg har, er den linje på
> tværs af bagagerummet over Alfa Romeo mærket... Jeg tror det ville have
> [...]

Den er der jo for at bryde en ellers ret stor tom flade. Fungerer meget
godt synes jeg.

NS

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 22-02-05 12:28

> Den er der jo for at bryde en ellers ret stor tom flade. Fungerer meget
> godt synes jeg.
>
> NS

Det kan godt være man skal se bilen in real life, så man får en idé om hvor
stor den flade på bagsmækken er?

Mvh

Emil

Fra : KASO

Dato : 22-02-05 08:05

> Synes den er ekstremt flot. Langt flottere end BMW, Audi og Mercedes'
> tilsvarende modeller.

Nu skal der jo ikke meget til at være flottere end de nye BMW'er - det er
lige før en Multipla kan klare det (og så er det slemt!)....

(Men jo: Alfa'en er flot!)

Fra : Christensen

Dato : 22-02-05 09:54

> Synes den er ekstremt flot. Langt flottere end BMW, Audi og Mercedes'
> tilsvarende modeller.

Do må da ha' spist søm ?! - Det er da ikke fordi den er grim, men den er
da langt fra så flot og fart-djævelsk som en BMW 645Ci f.eks.....

Til de interesserede kommer der 3 timer på discovery sødag aften om 6'eren -
fra ide til virkelighed...

/f christensen

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-05 17:33

"Christensen" <ikke_nikke@nej.dk> skrev i en meddelelse

> Do må da ha' spist søm ?! - Det er da ikke fordi den er grim, men den er
> da langt fra så flot og fart-djævelsk som en BMW 645Ci

Snip
og en bredbaget makrel er...

Næ, det har du ret i

;)

Mvh.

Frederik

Fra : Thomas

Dato : 21-02-05 23:45

> Hvad siger I?
>
> http://www.147virtualclub.it/forum/viewtopic.php?t=8709

Jeg tror man skal se den for at kunne bedømme den. Jeg synes ikke den er
voldsom ændret ifht. den nuværende? Hvilken motor dækker betegnelsen Q4
over?

--
Thomas Krath

Fra : Frederik

Dato : 21-02-05 23:51

> Jeg tror man skal se den for at kunne bedømme den. Jeg synes ikke den er
> voldsom ændret ifht. den nuværende? Hvilken motor dækker betegnelsen Q4
> [...]

De 6 benede har det som standard...

Den på billedet er en 3,2 v6 med 260 hk

Fra : Claus Munk

Dato : 22-02-05 16:50

On Mon, 21 Feb 2005 23:44:37 +0100, "Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com>
wrote:

>Hvilken motor dækker betegnelsen Q4 over?

Q4 er betegnelsen for Alfa's 4-hjulstræk.

-Claus

Fra : Nicolai

Dato : 22-02-05 16:53

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message news:<cvdo8k$1pv6$1@news.cybercity.dk>...

> Jeg tror man skal se den for at kunne bedømme den. Jeg synes ikke den er
> voldsom ændret ifht. den nuværende? Hvilken motor dækker betegnelsen Q4
> over?

Q4 er desværre ikke længere en modelbetegnelse, men fortæller derimod
kun at bilen har firhjulstræk (dog et ganske avanceret
firhjulstræk..). Logoet er også blevet lavet om i forhold til 33, 155
og 164 Q4, firkløveren indgår heller ikke i det mere.

MVH
Nicolai

www.nk-h.dk

Fra : Thomas

Dato : 22-02-05 18:55

> [...]
> firhjulstræk..). Logoet er også blevet lavet om i forhold til 33, 155
> og 164 Q4, firkløveren indgår heller ikke i det mere.

Det var det jeg ville vide - tak for info.

--
Thomas Krath

Fra : MM

Dato : 22-02-05 02:29

> Hvad siger I?
>
> http://www.147virtualclub.it/forum/viewtopic.php?t=8709

Efter al den snak der har været om at den skulle være så meget anderledes
end 156 designmæssigt havde jeg nok forventet et mere radikal ændring.
Jeg syns den ser ud som en naturlig evolution af den nuværende, bevares -
det er en flot vogn (ligesom 156'eren er), men hvorfor ik bare kalde den
157? måske den er blevet større (altså den er i mondeo/passat størrelse
nu)...?

~MM

Fra : Frederik

Dato : 22-02-05 07:18

"MM" <msquaredFJERN@FJERNkampsax.dtu.dk> wrote in message

> [...]
> det er en flot vogn (ligesom 156'eren er), men hvorfor ik bare kalde den
> 157? måske den er blevet større (altså den er i mondeo/passat størrelse

Den er 4,66 meter lang, dvs. 23 cm længere en 156'eren.

Mvh.

Frederik

Fra : MM

Dato : 22-02-05 10:50

> Den er 4,66 meter lang, dvs. 23 cm længere en 156'eren.
>
> Mvh.
>
> Frederik

Ahh, tak! Det fremgår jo ikke af billederne :)

Fra : phk

Dato : 22-02-05 12:02

"Frederik" <f.caroe @suf.nu> skrev i en meddelelse
> Hvad siger I?
>
> http://www.147virtualclub.it/forum/viewtopic.php?t=8709

Jeg ville ønske jeg var vild med Alfa Romeo. Så kunne jeg måske tage mig
sammen til at få lært noget mere italiensk :)

--
Per, Esbjerg
Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-02-05 16:48

Frederik wrote:
> Hvad siger I?

Det er den første flotte Alfa Romeo jeg har set.
156 var for feminin-bøsse-frisør-café-agtig.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-02-05 16:54

Anders Houmark wrote:

> Det er den første flotte Alfa Romeo jeg har set.

Og dog.. det fik jeg vist sagt lidt for hurtigt.. Kan se de stadig ikke
fatter, at en bil skal have en nummerplade foran.. Det ser bare så utrolig
dumt ud når pladen skal fastspændes et eller andet sted, det ødelægger
designet totalt.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Olesen

Dato : 22-02-05 18:04

"Frederik" <f.caroe @suf.nu> skrev i en meddelelse
> Hvad siger I?
>
> http://www.147virtualclub.it/forum/viewtopic.php?t=8709

Nå, nu må man pludselig gerne se,
det er en 4-dørs....

Og fronten får mig til at tænke
på en Mitsubishi af en vis årgang...dên
med sort indlagt i lygterne og dyb grill.

Fra : Frederik

Dato : 22-02-05 21:38

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message

> Nå, nu må man pludselig gerne se,
> det er en 4-dørs....
>
> Og fronten får mig til at tænke
> på en Mitsubishi af en vis årgang...dên
> med sort indlagt i lygterne og dyb grill.

Sapporo?

Mvh.

Frederik