Hyundai Tucson
Fra : Jørgen Staun

Dato : 21-02-05 21:45

Egne erfaringer med Hyundai Tucson 2WD CRDi 2 GL søges. Har du selv en eller
har du haft en, vil jeg meget gerne høre dine erfaringer med den.

På forhånd tak

Jørgen

Fra : Claus

Dato : 22-02-05 10:08

"Jørgen Staun" <js@odin.hgmf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
eller
> har du haft en, vil jeg meget gerne høre dine erfaringer med den.

Da den først lige er introduceret kommer du nok til at vente lang tid inden
der er nogen der har erfaringer med modellen.

Vh. Claus

Fra : Jørgen Staun

Dato : 22-02-05 19:57

"Claus" <4xc@SLETmidtfyn.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> inden
> der er nogen der har erfaringer med modellen.

Ja ved det godt, men håbede på at de får der har købt den kunne komme med et
par bidrag, som var til at føle på.

Fra : E. Jensen

Dato : 22-02-05 10:32

> Egne erfaringer med Hyundai Tucson 2WD CRDi 2 GL søges. Har du selv en
eller
> har du haft en, vil jeg meget gerne høre dine erfaringer med den.

Er også interesseret :) Dog er interessen kølnet noget efter jeg kørte ved
siden af en Tucson, og den så lidt klumpe-dumpet ud :\

Mvh E.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 22-02-05 13:39

> [...]
eller
> har du haft en, vil jeg meget gerne høre dine erfaringer med den.

Der er en bette test af (blandt andet) den model med benzinmotor her.

http://www.stiften.dk/koergodt/artikel:aid=202125

Med venlig hilsen Kim

Fra : jk

Dato : 23-02-05 22:15

Jørgen Staun wrote:
> Egne erfaringer med Hyundai Tucson 2WD CRDi 2 GL søges. Har du selv en eller
> har du haft en, vil jeg meget gerne høre dine erfaringer med den.
>
> På forhånd tak
>
> Jørgen

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med en Tucson, men hvis du kan
bruge erfaringerne fra mine 2 år og knap 100.000 km med en Santa Fe (?),
så vil jeg blot sige, at hvis Tucson'en er så god som Santa Fe'en vil
jeg roligt springe ud i det.

Efter disse 2 år, har jeg f.eks. oplevet 0 lyde i kabinen - noget som
ellers var 'standard' i mine 2 tidligere Peugeoter (206 og 307).
0'et er stort set også gældende for antal fejl med bilen i perioden, der
er ikke rigtig noget at sætte fingeren på.

Min eneste 'sorg' med bilen er, at da den jo blev købt billigt, får jeg
jo så ikke så meget for den, når den engang skal sælges, men på den
anden side... den VAR jo billig at købe, så jeg havde nok ikke fået
specielt mere ud af at købe en dyrere bil... jo-da, jeg ku' sælge
den dyrere, men jeg havde jo på den anden side også BRUGT flere penge
på at anskaffe den :) confused ? - glem det

/JK