Java opensource koder
Fra : Johan

Dato : 28-05-01 10:43

Hejsa Java-folkens

Jaah, nu hvor jeg er forholdvis nu java programmør, der også prøver mig lidt
indenfor dette sprog, vil jeg blive glad for et link til koder hvor jeg kan
læse koden. (Altså ikke compiled koder). Så jeg kan lære lidt mere af dem.

har en teori om jeg lærer bedre ved at læse direkte i koder, det er i hvert
fald sådan jeg har lært de andre spog jeg kan right now.... så det ville
være fedt hvis der findes sådan et sted på nettet...

smid gerne nogle links til mig

mvh

Johan

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 28-05-01 16:25

www.javasoft.com

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 28-05-01 18:03

Johan <tcr480@ofir.dk> wrote:

> smid gerne nogle links til mig

Duk dig, her er et:
http://www.javasoft.com/docs/books/tutorial/?frontpage-spotlight
En usædvanlig god tutorial til stort set alt.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

You read all this way? Okay then, have a signature.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 28-05-01 19:58

http://www.gnu.org/software/java/java-software.html

Fra : Niels Ull Harremoës

Dato : 29-05-01 22:19

www.sourceforge.net - masser af projekter, masser af java.

Fra : gunner carstens

Dato : 26-07-01 13:51

http://www.internetsnedkeren.dk/javaForStudents/Amplifier.htm

Denne applet virker fint i xemacs og konqueror, men vil ikke køre i
netscape og vist heller ikke i IE. Scrollbaren bliver vist og kan
flyttes men teksten virker ikke.
Kan nogen sige hvorfor?

(Det er en Applet med tilhørende kildekode)
På forhånd tak
/gunner