Fiat Bravo 1.6 16V
Fra : Aragorn25

Dato : 20-02-05 17:50

Jeg har en Bravo, som jeg vil ha en cdafspiller med mp3 i. Men den er født
med orginal radio/casette.

Jeg prøvede på at pille de orginale af, kæmpede i en 1 time med skruer
o.s.v, men kunne ikke tage det af.

Er det nogen der ude der har monteret cdafspiller i en bravo? nogen der har
tegninger på hvordan det orginale anlæg afmonteres?

Jeg er godtnok træt af at høre radio

mvh
Dennis
Køge

Pc til salg: www.labtop.webbyen.dk

Fra : Per O.

Dato : 20-02-05 19:06

"Aragorn25" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det nogen der ude der har monteret cdafspiller i en bravo? nogen der
> har tegninger på hvordan det orginale anlæg afmonteres?

Jeg har haft en Bravo, og fik allerede ved købet den originale radio
udskiftet med en Alpine med cd. Hele modulet blev taget ud (ved ikke hvordan
desværre) og en helt ny indsats med fordybning sat i, så radioen sidder lidt
forsænket ind i instrumentpanelet, men altså sidder lodret. Det kan
anbefales, da den medfølgende radio er af ret tvivlsom kvalitet. Vær
opmærksom på at der findes flere modeller til montering af uoriginal radio,
og de er ikke alle lige gode! Selv Fiat havde to modeller at vælge imellem.

Held og lykke med det!

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 20-02-05 19:47

Aragorn25 skrev:
> Er det nogen der ude der har monteret cdafspiller i en bravo? nogen
> der har tegninger på hvordan det orginale anlæg afmonteres?

Kør ned til din Fiat forhandler og få dem til at løsne radioen
Der skal bruges 2 stykker special-værktøj til at løse den. Det KAN lade sig
gøre med en del snilde og et par søgerblade, men det er formentlig hurtigere
at køre en tur omkring Fiat

Jeg har iøvrigt sådan en radioramme til salg, så der kan monteres en alm.
DIN-størrelse radio i Bravo/a og Marea.... Interesseret?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Debat om KIA biler: http://kiaforum.dyndns.dk

Fra : Henning

Dato : 21-02-05 09:58

>Jeg har iøvrigt sådan en radioramme til salg, så der kan monteres en alm.
>DIN-størrelse radio i Bravo/a og Marea.... Interesseret?
Så vidt jeg husker kostede den omkring et par hundrede fra ny?

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-02-05 11:57

Henning skrev:

> Så vidt jeg husker kostede den omkring et par hundrede fra ny?

Ja deromkring....

Fra : Aragorn25

Dato : 24-02-05 12:04

1000 tak for svarne, jeg var hos fiat, og fik anlæget pillet ud, og købte
sådan een dims til anlæget til 200kr, nu kører det bare fint der ud af