40 til 50.000 kr.
Fra : zillyink

Dato : 19-02-05 23:39

Så kan I godt begynde at fyre op under kedlerne!

En af mine venner, der absolut ikke ved en hylende fis om biler,
er ved at tage kørekort for derefter at ville købe en slæde i
prislejet 40 til 50 tusinde kr. Manden er i midtfyrrene og
forventes ikke at uddanne sig som brugtvognssnedker, så slæden
skal være nærmest idiotsikret!

Hvad skal han købe og hvorfor???

Jeres svar vil blive sammenfattet, han får dem smidt i hovedet og
så må han selv gå videre derfra.
Min største frygt er at han ryger i kløerne på en glatnakke med
ternet tweedjakke og jydeattitude.
--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 20-02-05 00:51

Find ham en Corolla...

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 20-02-05 07:53

zillyink wrote:

> og jydeattitude.

Ingen moms? :)

-dennis

Fra : Christensen

Dato : 20-02-05 09:51

> Ingen moms? :)

m-ooo-m-z? næææ.....det ord kender jeg slet ikke...

Spøg tilside - jeg ville også finde en Corolla - f.eks en 1,3 Xli'er
hatchback.....dem er der en million-milliard til salg af...det vigtigt må
være at finde en der ikke har været omkring min generation endnu....det er
der ingenting der holder til.

Pointers in den retning kan være at der ikke må være nogen form af styling
på bilen, spoliers, skørter eller endda ali-fælge....

Så skal det såmen nok gå.

/ f christensen

Fra : tb

Dato : 20-02-05 13:46

Jeg har lige købt en 99 Felicia med 130k på klokken til 35k. Den kører
perfekt, og med så ny en bil, er det vel begrænset hvad der kan ske....

Fra : Klaus Andersen

Dato : 10-04-05 22:32

> [...]
> så må han selv gå videre derfra.
> Min største frygt er at han ryger i kløerne på en glatnakke med

Find ham en Carina E 1,6.
God stor bil med næsten uopslidelig motor og fornuftig benzinøkonomi - meget
billig i vedligehold - vist nok verdens mest pålidlige køretøj.

Mvh

KA