Sænkning af Audi A4 årg 2004 Limo
Fra : Neo

Dato : 19-02-05 20:22

hejsa....

er der en af jer der har prøvet at sænke denne vogn... og kan komme med
nogen tips

jeg har købt fjedre til den... der skulle sænke den 35 mm.

har lige i dag skiftet fjedrene ud foran... det var lidt lettere end jeg
regnede med.... men fik selvfølgelig skilt mere
ad end nødvendigt!!

så jeg mangler stadig at skifte dem bagi.... hvordan gøres det lettest???

hvor meget skal jeg skille ad... for at kunne trække fjedrene ud.

er det nok at afmontere støddæmperen forneden og at afmontere
krængningsstabilisatoren??
kan man så presse bærearmen langt nok ned??

jeg håber nogen har et svar???

mvh Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-05 20:25

"Neo" <sippet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> er det nok at afmontere støddæmperen forneden og at afmontere
> krængningsstabilisatoren??
> kan man så presse bærearmen langt nok ned??

Det foregår på samme måde som foran vil jeg tro. Sådan er det ved Faaard
mondeo

Tom

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 19-02-05 23:37

> "Neo" <sippet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det foregår på samme måde som foran vil jeg tro. Sådan er det ved Faaard
> mondeo

Der er stor forskel på ophænget for og bag på en A4.
Der vist 6 bærearme! foran, hvoraf jeg indtil nu "kun" har skiftet de 4....
Bag på er det ret nemt at skille ad, jeg kan dog ikke huske detaljerne, men
hvis du har klaret de forreste er de bagerste ingen problem..
Har du set www.vagcars.dk

/Carsten

Fra : Neo

Dato : 20-02-05 15:50

så fik jeg skiftet dem bagi også....

den første side tog lidt tid, den anden side tog kun en halv time,
da havde jeg jo luret hvad jeg nemmest kunne gøre