S: Enkeltskuds jagtgevær
Fra : Kim K

Dato : 10-05-05 11:52

Cal. 12/70, ASTRA-Unceta mod. Ciclope, enkeltskuds- ikke hammerless. Meget
pænt og velholdt, perfekt som f.eks. juniorgevær.
Sælges for 800,-

/Kim K.

Fra : JK

Dato : 10-05-05 15:09

On Tue, 10 May 2005 12:51:56 +0200, "Kim K" <kontakt@fyfi.dk> wrote:

>Cal. 12/70, ASTRA-Unceta mod. Ciclope, enkeltskuds- ikke hammerless. Meget
>pænt og velholdt, perfekt som f.eks. juniorgevær.
>Sælges for 800,-

Hvor meget vejer sådan en sag ?

Jeg har i denne forbindelse tidligere gravet information frem om en
fransk bygget aluminium 12'er o/u. Den vejede knap 2 kg, og blev brugt
til sneppejagt på Esbjerg-kanten. Ulempen er en kraftigere rekyle.

En standard o/u 12'er ligger på 3.5 kg.

mvh

John

Fra : Kim K

Dato : 11-05-05 11:55

Hej John !

Ca. 2,75 kg siger min badevægt.....

/Kim K.

"JK" <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fransk bygget aluminium 12'er o/u. Den vejede knap 2 kg, og blev brugt
> til sneppejagt på Esbjerg-kanten. Ulempen er en kraftigere rekyle.

Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
7183 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!