Indsat billede i Word
Fra : Slot

Dato : 10-05-05 05:37

Når jeg indsætter et billede i Word 2002 (Kopier - Indsæt), vil det ikke
altod vises i dokumentet. Istedet ses omridset af billedet, og nogle gange
kun det halve billede. Engang imellem har jeg held til at se det i "Vis
udskrift". Det er ret svært at beskære et billede, når man ikke kan se det!

Nogen forslag til en løsning?

Claus

Fra : L.E.P.

Dato : 10-05-05 07:12

Tue, 10 May 2005 06:37:14 +0200, skrev "Slot" <familienslot@yahoo.dk>
:

> [...]
>udskrift". Det er ret svært at beskære et billede, når man ikke kan se det!

Hvis det er et stort billede som fylder meget, bør du redigere det i
et billedbehandlingsprogram før du sætter det ind i word. Hvis du ikke
har sådan et program, kan jeg anbefale IrfanView som er gratis.

http://www.irfanview.com/

Hilsen Lars.

Fra : Michael Laursen, Vib~

Dato : 10-05-05 10:47

"Slot" <familienslot@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun det halve billede. Engang imellem har jeg held til at se det i "Vis
> udskrift". Det er ret svært at beskære et billede, når man ikke kan se

Hej
Umiddelbart kan det også lyde som et formatterings-problem.
Prøv eventuelt at højreklikke på billedet når det er indsat, og vælg
Formater billede.
Vælg fanebladet Layout
I Ombrydning vælger du så eksempelvis Tæt eller Bag tekst.
Prøv dig eventuelt lidt frem.

Mvh
Michael Laursen