Benzinen falder 14 øre i morgen.
Fra : Pein

Dato : 28-05-01 09:36

Kilde: Statoil.
Så vent lige lidt med at tanke.

/Pein
(der gik på reserve på vej til arbejde i dag)

Fra : Thomas

Dato : 28-05-01 09:49

Jeg kan tanke 15 ltr.. dvs 0,14kr*15=2,10 kr....

Hvad kan jeg få for den sparede tokrone..? hmm.. en chokolade skildpade?

Fra : Pein

Dato : 28-05-01 10:34

Jeg er også lidt i tvivl om jeg overhovedet gider skriver disse
benzinprisindlæg.
Det er jo småbeløb.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 28-05-01 10:39

Pein <niels@pein.dk> wrote in article <9et60c$4nb$1@salsa>...
> Jeg er også lidt i tvivl om jeg overhovedet gider skriver disse
> benzinprisindlæg.
> Det er jo småbeløb.

Ja, og den falder jo nok uanset om du skriver det
Og med forbruget i lørdags er det knapt værd at slide bremseklodser for at
stoppe ved en tank med billig benzin ))
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Pein

Dato : 28-05-01 11:14

"Søren L Hansen" wrote...

> Og med forbruget i lørdags er det knapt værd at slide bremseklodser
> for at stoppe ved en tank med billig benzin ))

Os der kører V2'er skal jo bare slippe gassen

Men du har ret med i lørdags. Aldrig har jeg fået nogen motorcykel til at
bruge så meget benzin pr. km. Så lærte man det. Løst sand suger godt

Pein

Fra : Jens U

Dato : 28-05-01 23:52

Pein skrev ...
>"Søren L Hansen" wrote...

>Os der kører V2'er skal jo bare slippe gassen

Jeg kan ku give Niels ret
så spare vi også på de dyre dråber

--
Hilsen Jens, HONDA Revere - der ikke er sjov med sluppen gas.
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Allan Bojesen

Dato : 28-05-01 19:14

> Jeg er også lidt i tvivl om jeg overhovedet gider skriver disse
> benzinprisindlæg.
> Det er jo småbeløb.

Når madkassen skal have sine 70 l er der da lidt fornuft i det

Allan Bojesen

Fra : origo@earthling.net

Dato : 28-05-01 19:18

Ja, for f*****. Så er der nok til en sodavand, dog uden pant

Fra : Allan Bojesen

Dato : 28-05-01 19:43

> Ja, for f*****. Så er der nok til en sodavand, dog uden pant

Jeg tror jeg vil spare op hver anden gang, og så købe en øl

Allan Bojesen

Fra : Henry

Dato : 28-05-01 10:38

> Jeg kan tanke 15 ltr.. dvs 0,14kr*15=2,10 kr....
>
> Hvad kan jeg få for den sparede tokrone..? hmm.. en chokolade skildpade?

Nope, du har kun til udbetalingen.....

Henry

Fra : Jens Olesen

Dato : 28-05-01 13:26

Selv skildpadder er steget. Surt show.

Og vi tanker jo uanset prisen men eller tak Pein for dine små brændstof
indlæg.

Jens