Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto forretninger i Las Vegas?
Fra : Casper

Dato : 06-05-05 16:01

Hej gruppe

Jeg skal et smut til Las Vegas i næste måned. Er der nogen herinde som
kender til gode fotoforretninger der? Jeg tænker mest på Canon
objektiver, flash osv...

På forhånd tak!

/Casper

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-05 06:57

"Casper" <never@neverland.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal et smut til Las Vegas i næste måned. Er der nogen herinde som
> kender til gode fotoforretninger der? Jeg tænker mest på Canon
> objektiver, flash osv...

Der er massevis af pawn shops i Vegas. Jeg vil tro, flere af dem ligger inde
med fotogrej - også i den lidt dyrere ende.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 04/14/05)

Fra : Casper

Dato : 07-05-05 16:39

On Sat, 7 May 2005 07:56:40 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Casper" <never@neverland.dk> skrev i en meddelelse

>Der er massevis af pawn shops i Vegas. Jeg vil tro, flere af dem ligger inde
>med fotogrej - også i den lidt dyrere ende.

He he... det er selvfølgelig rigtigt... de baner havde jeg slet ikke
tænkt i. Men jeg tænkte nu mere på nyt grej.

/Casper

Fra : Jan Bøgh

Dato : 08-05-05 09:39

Casper wrote:

> He he... det er selvfølgelig rigtigt... de baner havde jeg slet ikke
> tænkt i. Men jeg tænkte nu mere på nyt grej.

Fortsætter man et par km. sydud af byen ad fortsættelsen af The Strip ligger
der et gevaldigt Outlet Mall på venstre side af vejen. Der er en afdeling af
enten Wolf Camera eller Ritz Camera. De har et ganske pænt udvalg og så vidt
jeg kan bedømme fine priser, og påstår at kunne skaffe det, de ikke har, på
et par dage.

vh
Jan

--