Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
9in1 Cardreader hjælp
Fra : Hans Hansen

Dato : 04-05-05 23:15

Grønne lille lys blinker.

DANSK - Manual USB kortlæser 9:1
9:1 kortlæseren understøtter følgende typer hukommelseskort:
CF type 1, CF type 2, IBM Microdrive, SM, SD, MMC, MS, MS Pro og MS Duo.

Indsæt kortet præcist og korrekt, ellers kan både kort og kortlæser lide
overlast. Test venligst kortlæseren med billeder du allerede har taget
backup af.

og hvordan får jeg billederne ud af CF-kortet ?

Venligst hjælp mig

vh Hans

Fra : zczc

Dato : 04-05-05 23:41

"Hans Hansen" <hans@hansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> backup af.
>
> og hvordan får jeg billederne ud af CF-kortet ?

Det er sikkert bedst, du bærer dit kort ned til den lokale fotohandler og
får lidt hjælp der.

Fra : Jacob

Dato : 05-05-05 02:05

> [...]
> backup af.
>
> og hvordan får jeg billederne ud af CF-kortet ?

Tag en usb ledning. sæt den ind i en ledig port på din computer. monter den
anden ende i kortlæseren. der skulle gerne være et stik på bagsiden. tænd
computeren hvis den ikke allerede var tændt. når windows har opdaget dit
tilbehør sætter du dit cf kort ind i det hul der passer bedst. vær opmærksom
på at du ikke maser kortet ind. men forsigtigt. lige som med dit kamera.
enten popper den en menu frem på skærmen eller også må du ind i stifinderen
og kigge på de fire nye drev du har fået. et af dem er det rigtige.

Kikser alt læs manualen.

Fra : Hans Hansen

Dato : 05-05-05 09:35

"Jacob" <Rocky.tmc.fjer_nes@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stifinderen
> og kigge på de fire nye drev du har fået. et af dem er det rigtige.

RIGTIG MANGE TAK - Der var ingen manual - men jeg fandt pludselig 4 nye drev
i stifinder og i et
af dem billederne !

Husk på vi er alle ikke lige kloge

vh
Hans

Fra : Jacob

Dato : 06-05-05 21:26

> [...]
Duo.

tænd

> RIGTIG MANGE TAK - Der var ingen manual - men jeg fandt pludselig 4 nye

Jeg ved ikke noget. og kender heller ikke noget til det.