Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sigma 4,0-5,6/70-300 Super APO 2
Fra : SE Volsgaard

Dato : 03-05-05 09:25

Er der nogen som har erfaring med en Sigma 4,0-5,6/70-300 Super APO 2?
Den kan fåes til omkring 2000,- kr, men er det spild af penge?
Den skal bruges på en Canon 350D

Mvh Svend Erik

Fra : Thor

Dato : 03-05-05 17:16

Jeg havde en af de gamle med guldtryk, som jeg fik omchippet, og den var
perfekt.
(Desværre har Fovitech ikke flere chips til omchipning.)
Den gik i stykker, og så købte jeg en ny mark II, med rødt tryk, som ikke
var helt så god, men
meget bedre end de helt billige, f.eks sigma 100-300 mm eller sigma 28-200

mvh Thor

Fra : SE Volsgaard

Dato : 04-05-05 08:01

Thor wrote:

> meget bedre end de helt billige, f.eks sigma 100-300 mm eller sigma 28-200

Takker for svaret. Det lyder som om jeg roligt kan sætte penge i en sådan.

Mvh Svend Erik

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-05-05 15:50

"Thor" <thor@thor.thor> skrev i en meddelelse
> Jeg havde en af de gamle med guldtryk, som jeg fik omchippet, og den var
> perfekt.
[KLIP]
> mvh Thor
++++++++++++++++

Hej Thor.

Hvad vil det sige at få den omchippet ?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Henrik Vejgaard

Dato : 04-05-05 15:51

SE Volsgaard wrote:
> Er der nogen som har erfaring med en Sigma 4,0-5,6/70-300 Super APO 2?
> Den kan fåes til omkring 2000,- kr, men er det spild af penge?
> Den skal bruges på en Canon 350D
>
> Mvh Svend Erik
Er det
http://www.photoshop.dk/products/productinfo.aspx?productid=30100594&menuid=1655&level=2
vi taler om ?

godt nok er det her til et Nikon hus, men prisen er den samme hvis den
skal passe til Canon.

Det eneste jeg ville frygte her er om en diameter på 58 mm kan trække
lys nok ind. men jeg vil sige at optikken indgår i mine overvejelse ifb.
indkøb af en Nikon D70 + optikker