Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En til fuglefolkene.
Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-05-05 13:17

Noget så almindeligt og kedeligt som duer:
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2005/2005-05/2005-05-01/

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Bo Bjerre

Dato : 02-05-05 17:47

> Noget så almindeligt og kedeligt som duer:
> http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2005/2005-05/2005-05-01/

Nu har jeg set det med: Duer med fiskeøjne...

Interessant vinkel. Jeg gætter på brug af fjernbetjening ?

Bo //

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-05-05 21:32

Bo Bjerre wrote:
> Nu har jeg set det med: Duer med fiskeøjne...
> Interessant vinkel. Jeg gætter på brug af fjernbetjening ?

Nej, lokkemad og tålmodighed.

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-05-05 08:13

Hans Joergensen wrote:

> Noget så almindeligt og kedeligt som duer:
> http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2005/2005-05/2005-05-01/

Hej Hans... ideen er ok, og det er rart at se, at du ikke er bange
for at smuds på knæerne, men på de fleste af billederne har du glemt
at overveje baggrunden, det er kun på MG_4097.jpg, at den fungerer
nogenlunde, men på det billede er brødkrummerne til gengæld voldsomt
dominerende...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen