[BØGER] Hvilke gode Visual Basic bøger fin~
Fra : Pia

Dato : 28-05-01 08:31

Hej!
Jeg leder efter en eller flere gode bøger om VB

Kender I nogle gode, anbefalelsesværdige bøger på Dansk eller Engelsk?

Med venlig hilsen

Pia

Fra : Ole John Hansen

Dato : 28-05-01 09:09

Hej Pia !

Jeg har købt "Teach Yourself Database Programming with Visual Basic 6" ISBN
0-672-31308-1
det er en bog jeg har meget glæde af, men det er nu mest
Databaseprogrammering, men man kommer langt omkring i bogen.
Den koster omkring kr. 550,00

M.v.h.

Ole J. Hansen

Fra : Bjorn Valstrom

Dato : 28-05-01 17:31

Jeg synes Peter Wright's "Beginning Visual Basic 6" er god at arbejde med
for en begynder. Og så kan man hente bogens programeksempler på nettet.

--

A Dio

Bjørn Valstrøm
Bjorn Valstrom
beartrack@mobil.dk

Fra : Flemming Christensen

Dato : 28-05-01 20:10

Og så er der jo altid "VisualBasic 6 for Dummies" som kommer vidt omkring.
Den er på Engelsk ok koster 350 - 400 kr.

MVH Flemming

Fra : Jan Hansen

Dato : 29-05-01 07:14

Hej Pia

Og for ikke at glemme nogle danske nogen, så er der:

Start på Viasual Basic 6.0 af Jacob Kristensen fra IDG
Visual Basic tips og tricks af Karsten Skov fra IDG
Grundlæggende programmering med Visual Basic 6.0 af Michell Cronberg fra
forlaget Globe

Mvh Jan Hansen

Pia <pia.hoegsholt@vaf-fd.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cnQ6.19$va2.2711@news.get2net.dk...

Fra : Anders Lund

Dato : 29-05-01 13:23

Jeg hat lånt "start på visual basic 6.0" på biblo, den er rigtig god

ISBN 87-7843-201-4

Mvh
Anders Lund