Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Brugsanvisning Nikon F50
Fra : Erling Hansen

Dato : 27-04-05 10:42

Der skulle vel ikke være én af jer, der ligger inde med en scannet
udgave af ovennævnte brugsanvisning? Jeg havde en CD-rom, men den er
forsvundet i en flytning - og nu har jeg lyst til at genoptage brugen af
min F50.
Mvh
Erling
PS: Evt. en original jeg kan låne en dags tid?

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-05 13:03

Se om der ikke er noget her:
http://www.lensinc.net/freeuser.html

-Steen Hansen, Aalborg

Fra : Erling Hansen

Dato : 27-04-05 15:12

Steen Lund Hansen <"steenlundhansen at stofanet dot dk"> wrote:

> Se om der ikke er noget her:
> http://www.lensinc.net/freeuser.html
>
> -Steen Hansen, Aalborg

Det var dog en herlig side. Tusind tak for hjælpen.
Mvh
Erling Hansen

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 28-04-05 12:33

"Erling Hansen" <email@domain.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mvh
> Erling
> PS: Evt. en original jeg kan låne en dags tid?

Hvis du ikke finder en, så må jeg have en liggende, eftersom jeg også har
sådan et kamera, så jeg kunne da nok overtales, til at se om jeg kunne finde
den i rodet.

M.V.H.....Benny..

Fra : Erling Hansen

Dato : 28-04-05 15:35

Benny Mortensen 9700 <wrapup1@kittymail.com> wrote:

> [...]
> sådan et kamera, så jeg kunne da nok overtales, til at se om jeg kunne finde

Tusind tak for tilbudet, Benny. Der var en brugsanvisning på den
hjemmeside jeg fik anbefalet - men tak for tilbudet.
Mvh
Erling

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 29-04-05 10:40