Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
vejledninger
Fra : Morten Petersen

Dato : 25-04-05 07:29

Hejsa

Jeg har planer om at købe et Fuji finepix S7000 over nettet i tyskland, men
kommer sikkert til at mangle en dansk brugsvejledning, hvordan skaffer man
så lige det??

Mvh Morten

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-04-05 08:18

Morten Petersen wrote:
> Jeg har planer om at købe et Fuji finepix S7000 over nettet i tyskland, men
> kommer sikkert til at mangle en dansk brugsvejledning, hvordan skaffer man
> så lige det??

Prøv at spørge fujifilm, http://fujifilm.dk

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-05 08:20

"Morten Petersen" <My1153@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
men
> kommer sikkert til at mangle en dansk brugsvejledning, hvordan skaffer man

Det er simpelt: Køb kameraet i en Dansk butik.

Fra : Morten Petersen

Dato : 25-04-05 09:07

> men
>
> Det er simpelt: Køb kameraet i en Dansk butik.

jo ganske rigtigt, men der kan spares 2500,- sååå var jo nok værd at gøre
lidt for ikke?

Mvh Morten

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-05 09:38

> jo ganske rigtigt, men der kan spares 2500,- sååå var jo nok værd at gøre
> lidt for ikke?

Jo da.
Men man får hvad man betaler for, så simpelt kan det siges.

/Alex

Fra : Morten Petersen

Dato : 25-04-05 11:26

> "Morten Petersen" <My1153@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jo da.
> Men man får hvad man betaler for, så simpelt kan det siges.

Ja ja, det kan ikke benægtes.