Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dansk - eller engelsk manual til canon spe~
Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 24-04-05 20:08

Vel kan dette spørgsmål stilles i en markedsgruppe, men jeg vover pelsen
trods alt.

Jeg har netop været i Japan, hvor jeg i en forretning købte den flash af
typen Canon Speedlight 420EX.
På spørgsmålet til forhandleren om en engelsksproget manual, måtte han
beklageligvis henvise til Canon.
Den på japansk affattede manual er lige lovlig vanskelig at dechifrere.
Er der et venligt menneske, som kan hjælpe mig en smule med en dansk - eller
engelsk - version af en manual.
Det skal nævnes, at jeg ikke har forsøgt mig hos Canons importør her i
dronningeriget.

Hans-Jørgen

Hjemmeside:
http://home4.inet.tele.dk/sindholt/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-04-05 20:22

Hans-Jørgen Sindholt wrote:
> Jeg har netop været i Japan, hvor jeg i en forretning købte den flash af
> typen Canon Speedlight 420EX.
> På spørgsmålet til forhandleren om en engelsksproget manual, måtte han
> beklageligvis henvise til Canon.

Prøv at kigge på denne side:
http://photonotes.org/articles/eos-flash/

Det er godt nok ikke en decideret manual, men der står mere om EOS
flash-brug end der gør i manualen :)

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Per O.

Dato : 25-04-05 18:46

"Hans-Jørgen Sindholt" <sindholt@FJERNESparadis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller engelsk - version af en manual.
> Det skal nævnes, at jeg ikke har forsøgt mig hos Canons importør her i

Du har nok heller ikke brugt noget tid på Google .. vel??

Den var ellers nem at finde på engelsk:
http://nonantum.com/xfr/420EXmanual.pdf

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 26-04-05 18:24

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> Du har nok heller ikke brugt noget tid på Google .. vel??
>
> Den var ellers nem at finde på engelsk:
> http://nonantum.com/xfr/420EXmanual.pdf

Jo, rent faktisk har jeg brugt ikke så lidt tid endda på Google, men altså
uden held.
Du får mange tak for din hjælp. Det er præcis det jeg søger.