Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
rovfugl ?
Fra : Peter Michael Nielse~

Dato : 24-04-05 19:10

Hej NG

Jeg har lige været en tur på Alrø for at se om der var nogle vadefugle som
var egnet til et foto, det var der ikke, men der var sådan en:
http://www.pm-nielsen.dk/images/IMG_0341-01_mod.jpg hvad det så er for en
fætter ?

Peter Michael Nielsen

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 24-04-05 19:58

"Peter Michael Nielsen" <pmn@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har lige været en tur på Alrø for at se om der var nogle vadefugle som
> var egnet til et foto, det var der ikke, men der var sådan en:

Grunden til der ikke var nogle vadefulge

Fra : Bo Bjerre

Dato : 24-04-05 20:01

"Peter Michael Nielsen" <pmn@post10.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har lige været en tur på Alrø for at se om der var nogle vadefugle som
> var egnet til et foto, det var der ikke, men der var sådan en:

Det er een, der bruger vadefugle som spisekammer. svjks er det en musvåge.

Bo //

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 24-04-05 20:18

"Bo Bjerre" <post@sidebanenFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Michael Nielsen" <pmn@post10.tele.dk> wrote in message

> Det er een, der bruger vadefugle som spisekammer. svjks er det en musvåge.

Det ligner nu mere en kærhøg af en art for mig.

MVH
Thomas

Fra : Peter Michael Nielse~

Dato : 24-04-05 20:27

"Thomas Pedersen" <sass@'sletdette'mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som
> en

> Det ligner nu mere en kærhøg af en art for mig.

Jeg har selv lige kigget mine fugle bøger igennem samt de øvrige billeder
jeg fik taget inden den var væk igen, og min konklusion er nu, at det må
være en rørhøg, dette sammenholdt med den kom fra sydsiden af Horsensfjord
hvor der er en del rørskov. Ærgeligt jeg ikke fik nogle bedre billeder.

Peter Michael Nielsen

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 25-04-05 08:02

On Sun, 24 Apr 2005 21:18:02 +0200, Thomas Pedersen wrote:

> [...]
> som
> en

> Det ligner nu mere en kærhøg af en art for mig.

For mig at se er det en rørhøg, men prøv at spørge i dk.fritid.ornitologi
de ved det helt sikkert.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Jacob

Dato : 25-04-05 01:06

> [...]
>
> Jeg har lige været en tur på Alrø for at se om der var nogle vadefugle som
> var egnet til et foto, det var der ikke, men der var sådan en:

Hvilket objektiv har du taget den med og hvilket kamera ?

Fra : Peter Michael Nielse~

Dato : 25-04-05 07:48

"Jacob" <Rocky.tmc.fjer_nes@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Michael Nielsen" <pmn@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket objektiv har du taget den med og hvilket kamera ?

Canon 20D samt Canon 400 mm/5.6 L

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-05 15:36

"Peter Michael Nielsen" <pmn@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Jacob" <Rocky.tmc.fjer_nes@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Canon 20D samt Canon 400 mm/5.6 L

Hej Peter

Du må undskylde, men jeg kunne ikke lade være at trække billedet igennem
Photoshop. Jeg har justeret lidt på levels og har givet en lille smule i
saturation og USM. Resultatet kan du se her:
http://www.claus.1go.dk/pics/mod2.jpg

Med venlig hilsen

Claus Petersen

Fra : Peter Michael Nielse~

Dato : 26-04-05 20:09

> [...]
> Photoshop. Jeg har justeret lidt på levels og har givet en lille smule i
> saturation og USM. Resultatet kan du se her:

Det skal du da ikke undskylde, jeg må se at få lært det billedbehandling.

Peter Michael Nielsen