Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon powershot G6
Fra : Geo

Dato : 24-04-05 19:21

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med en dansk manual til mit camera, en ny
koster 500 kr.
Det kan evt. være en kopi eller en computer fil.

Venlig hilsen Geo

Email adresse: georefby@email.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-04-05 19:56

Geo wrote:
> Er der nogen der kan hjælpe mig med en dansk manual til mit camera,

Ikke i denne gruppe, da køb, salg og lign hører til i markedsgrupperne.

Prøv i news:dk.marked.privat.foto

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan

PS

> en ny koster 500 kr.

Ja - det er fordi Canon Danmark selv står for trykningen af de danske
manualer. og derfor ikke vil forære den væk til folk, der har købt kameraet
uden om dem - og det er vel logisk nok.

> Det kan evt. være en kopi eller en computer fil.

Det vil så være en ulovlig kopi, da Canon Danmark som nævnt sidder på
copyright rettighederne til den danske version.

Men du kan downloade en engelsk ganske gratis (og lovligt) fra internettet.

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk