Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder 16-2005
Fra : [HCS] 4000

Dato : 24-04-05 08:08

Jeg har lagt lidt ny billeder fra ugen der gik på min hjemmeside
www.fotofritid.dk
har du lyst til at se på er du velkommen.
Se under Galleri - Nyeste uploads.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Ole Larsen

Dato : 24-04-05 08:24

[HCS] 4000 wrote:
> Jeg har lagt lidt ny billeder fra ugen der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> Se under Galleri - Nyeste uploads.
Ja, tak. Jeg har flere gange tidligere klikket på linket uden at læse
resten, set at det ikke var et direkte link og er gået ud igen uden at
se noget. - nettet er et "hurtigt" medie -

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (febr.2005) design og nye billeder på:

Fra : Jan Bøgh

Dato : 24-04-05 09:50

Ole Larsen wrote:
> Ja, tak. Jeg har flere gange tidligere klikket på linket uden at læse
> resten, set at det ikke var et direkte link og er gået ud igen uden at
> se noget. - nettet er et "hurtigt" medie -

Ja, det havde været en hel del smartere hvis der var linket til:
http://www.fotofritid.dk/coppermine/thumbnails.php?album=lastup&cat=0

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-04-05 22:56

Jan Bøgh wrote:

> Ja, det havde været en hel del smartere hvis der var linket til:
> http://www.fotofritid.dk/coppermine/thumbnails.php?album=lastup&cat=0

Ja det ville faktisk være god sevice, og ikke mindst fordi HCS's
billeder ligger på en exstremt langsom server hos www.talkactive.dk
- og så bruger han Coppermine, hvor man skal klikke hele tre gange
for at se et billede i max. opløsning...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : J K Hansen

Dato : 24-04-05 18:00

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lagt lidt ny billeder fra ugen der gik på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> [...]
Du har som sædvanligt lagt stor omhu i de billeder du har valgt at lægge på
nettet. Dette er min favorit. Lige til skolebøgerne:
http://www.fotofritid.dk/coppermine/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=2

Men i billederne fra søen, savner jeg lidt tegning i skyggerne. Måske du
skulle tage en tur derud igen, med lidt anderledes lys? Hvor er det iøvrigt
taget?

--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk

Fra : [HCS] 4000

Dato : 24-04-05 18:25

Tak for din interesse JKH.

Billederne med vand er fra/ved Roskilde Fjord, nærmere betegnet et sted som
kaldes Kællingehaven lige uden for Roskilde Havn. Billedet med skibsstævnen
er også fra Roskilde Hans.

M.v.h. Hans