Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kobbersneppe , kommentar udbedes
Fra : Peter Michael Nielse~

Dato : 22-04-05 21:24

Hej NG

Her er lige et billed fra dagens tur til værnengene:

http://www.pm-nielsen.dk/images/IMG_0278-01_mod.jpg

Billedet er taget med Canon 20d + 400 mm/5.6 L, exif data: 400 mm , f:8 ,
1/1250 sec., ISO 400, billedet er crop'et til ca 1/16 af full frame.

Peter Michael Nielsen

Fra : Holst

Dato : 22-04-05 21:40

Peter Michael Nielsen wrote:

> Her er lige et billed fra dagens tur til værnengene:
>
> http://www.pm-nielsen.dk/images/IMG_0278-01_mod.jpg

Det er ligesom når man er til familiefest: billederne bliver altid
taget, når man har munden fuld af mad ...

Ellers et fint billede, synes jeg.

Fra : ab

Dato : 23-04-05 09:42

"Holst" <newsapr05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ligesom når man er til familiefest: billederne bliver altid taget,
> når man har munden fuld af mad ...

Der er en tendens til, at fotos af fugle - af nogle - anses for at være
interessante, selv om der er tale om rene registreringer - for mig at se, er
det mest interessante ved dette foto, at det ser ud til at fuglen arbejder
sig "op ad bakke"

ab

Fra : ;o\)-max-

Dato : 23-04-05 22:51

"ab"

> [...]
> det mest interessante ved dette foto, at det ser ud til at fuglen arbejder

Haha - ab, det går åbentbart lidt op og ned a' bakke for os fugleknipsere
idag, godt du er her til at påpege det - ellers et udemærket billede, imo. -max-

Fra : Thor

Dato : 23-04-05 22:46

Jeg synes dit billede er OK.
Rimeligt skarpt, trods croppet til 1/16 af det originale billede.
Full frame mener jeg nu refererer til 1Ds med en crop factor på 1.0!
Hang on!

mvh Thor

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 24-04-05 00:43

> Full frame mener jeg nu refererer til 1Ds med en crop factor på 1.0!
> Hang on!

Det kan nu også refere til selve original-billedet. Full-frame for mig er
da, når billedesensoren er fyldt ud med motivet, så jeg ikke er nødt til at
beskære et billede.
Og dejligt billede af en kobbersneppe du har fanget her, Peter, bliv endelig
ved med det

MVH
Thomas