Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
konstruktive kommentar udbedes
Fra : Peter Michael Nielse~

Dato : 20-04-05 21:44

Hej NG

Så har jeg været ude og afprøve mit nye Canon EF 400 mm/5.6 objektiv,
billedet er taget ved dæmningen over til alrø i horsens fjord. Hvis der er
nogen som har nogle kontruktive kommentar vil jeg gerne høre dem. Der var
desvære ikke andre fugle en hættemåger pga lavvande var vadefuglene desvære
alt for langt fra land til at der kunne blive tale om fotografering.

http://www.pm-nielsen.dk/images/IMG_0174-01_mod.jpg

Peter Michael Nielsen400 mm blænde 5.6 1/1000 sek

Fra : ;o\)-max-

Dato : 21-04-05 07:37

"Peter Michael Nielsen"
> [...]
>

> --
> Med venlig hilsen
>
> Peter Michael Nielsen400 mm blænde 5.6 1/1000 sek

Ser ud til du har brug for lidt inspiration
Kig evt. på Hans Kruse & Thomas Sass Pedersens
fugle sider eller Netfugl.dk . På Hans side kan du se
en del exif info, det kan være brugbart... -max-