Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus kamera
Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 19-04-05 21:26

hejsa ng.

Jeg ved ikke om dette er rette ng., men jeg søger
et kabel til at forbinde et Olympus D-460 Zoom kamera
til computeren, det skal være et serielkabel.

Hvis der er en der har benforbindelserne ville dette vær fint.
jeg ved godt at jeg bare kan købe en kortlæser og på den måde
få billederne ind på computeren, men med et kabel kan man jo
også lave andre ting, opdatere firmware og andet.

Det er et kamera jeg har fået af min datter, men hun kan ikke finde kablet.

mvh
Hans Otto

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 19-04-05 21:47

"Hans Otto Nielsen" <oz2hns@pc.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa ng.
>
> Jeg ved ikke om dette er rette ng., men jeg søger
> et kabel til at forbinde et Olympus D-460 Zoom kamera
> til computeren, det skal være et serielkabel.

Det kan du få på ebay for ca. $10 incl. forsendelse.
Mvh
Kenneth

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 19-04-05 22:16

"Kenneth Villefrance" <mainecoon@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan du få på ebay for ca. $10 incl. forsendelse.
> Mvh
> Kenneth

Hejsa Kenneth

Tak for info, jeg vil kikke på det.