Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photo cd
Fra : Lasse Hald

Dato : 19-04-05 18:39

Hej

Jeg mangler et godt program til at lave photo cd'er med.

Er der nogen der kender et godt program?

Venlig hilsen
Lasse Hald

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-04-05 20:02

In article <42654232$0$5091$ba624c82@nntp06.dk.telia.net>, Lasse Hald wrote:
> Hej
>
> Jeg mangler et godt program til at lave photo cd'er med.
>
> Er der nogen der kender et godt program?

Hvad er en PhotoCD for dig ? Er det et DVD slideshow ? Eller er
det billeder du bare har kopieret over på en CD i Windows og
bedt Windows brænde på en CD ? (Ja - det virker).

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-04-05 20:16

Povl H. Pedersen wrote:

> Hvad er en PhotoCD for dig ? Er det et DVD slideshow ? Eller er
> det billeder du bare har kopieret over på en CD i Windows og
> bedt Windows brænde på en CD ? (Ja - det virker).

Er dette ikke en såkaldt marginalt off-topic emne, som egenlig hører
hjemme i en edb-gruppe...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-04-05 09:03

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Er dette ikke en såkaldt marginalt off-topic emne, som egenlig hører
> hjemme i en edb-gruppe...?

Hold nu op Niels - det eneste du opnår er ballade.
Alle vi andre kan godt leve med det, du kalder 'marginalt off-topic emne'.

EOD

Jan

--
- amatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-04-05 11:40

Jan Bøgh wrote:

> Hold nu op Niels - det eneste du opnår er ballade.
> Alle vi andre kan godt leve med det, du kalder 'marginalt off-topic emne'.

Nu er tråden nok mere end marginalt off-topic, der findes faktisk en
hel gruppe til det emneområde news:dk.edb.hardware.drev.cd+dvd

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Peter Marlau Knudsen

Dato : 20-04-05 12:14

> Nu er tråden nok mere end marginalt off-topic, der findes faktisk en hel
> gruppe til det emneområde news:dk.edb.hardware.drev.cd+dvd

Det bliver det da ikke bedre af. Der er for mig at se tale om et software
spørgsmål, ikke et hardware spørgsmål. Skulle det endelig over i EDB, var
det nok nærmere dk.edb.andre-emner. (gad nok vide, om man ville have større
chance for svar i den gruppe end i fotogruppen).

Hilsen
Peter

Fra : Jesper Andersen

Dato : 20-04-05 12:23

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote in

> Nu er tråden nok mere end marginalt off-topic, der findes faktisk en
> hel gruppe til det emneområde news:dk.edb.hardware.drev.cd+dvd

Skal spørgsmål om efterbehandling af billeder så flyttes til dk.edb.grafik?

/Jesper

Fra : Jacob

Dato : 20-04-05 12:37

ifølge niels så ja.
men i følge gruppens medlemmer nej.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-04-05 13:34

Jacob wrote:

> men i følge gruppens medlemmer nej.

Er du nu /helt/ sikker på at du kan udtale dig på gruppens vegne?

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-04-05 12:40

http://www.kjukken.dk/tekster/kim/spoergejoergen.htm

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-05 13:56

> http://www.kjukken.dk/tekster/kim/spoergejoergen.htm

Kære Niels, sjovt men ikke et seriøst svar, når du har påtaget dig at starte
en diskussion om nyhedsgruppe(r) så bør du også tage et spørgsmål som
Jespers seriøst.

Mvh. Henrik

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-04-05 20:20

Niels Riis Ebbesen skrev:

> Nu er tråden nok mere end marginalt off-topic, der findes
> faktisk en hel gruppe til det emneområde

Gruppen eksisterer ikke længere.
Den er i dag splittet op i <news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom>
og <news:dk.edb.hardware.drev.dvd>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Mads

Dato : 19-04-05 23:52

On Tue, 19 Apr 2005 19:38:55 +0200, "Lasse Hald"
<hald@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg mangler et godt program til at lave photo cd'er med.
>
>Er der nogen der kender et godt program?

ProShow

Proshow Gold hvis du også vil lave foto DVD'er

http://www.photodex.com/products/

mvh Mads

Fra : yang572033@yahoo.com

Dato : 20-04-05 02:35