Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotobutik i Toronto med website
Fra : Dan Andersen

Dato : 17-04-05 22:04

Er der nogen, der kender en fotobutik i Toronto med website? Og genre een i
Centrum.. Kender een der skal derover og er villig til at tage et objektiv
med hjem.

Mvh. Dan Andersen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-04-05 22:28

In article <kbA8e.1911$WW.408@news.get2net.dk>, Dan Andersen wrote:
> Er der nogen, der kender en fotobutik i Toronto med website? Og genre een i
> Centrum.. Kender een der skal derover og er villig til at tage et objektiv
> med hjem.

Canadiere køber fotoudstyr i USA da priserne er for høje i Canada.
Få sendt noget fra adorama.com eller bhphotovideo i stedet.

Fra : Dan Andersen

Dato : 18-04-05 08:34

Tak for info, men min ven skal til Canada, så derfor min forespørgsel... Så
jeg er stadig på udkig efter en fotobutik med website - så kan jeg selv
tjekke priseerne og se det er noget at gå efter--
Med venlig hilsen - Dan Andersen
www.dbamott.dk

Fra : TL

Dato : 18-04-05 12:07

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> wrote in message
> [...]
> Så jeg er stadig på udkig efter en fotobutik med website - så kan jeg selv
> tjekke priseerne og se det er noget at gå efter--

Hej Dan

Check denne liste over foto forhandlere i Toronto:
http://www.toronto.servpro.ca/listcompht/31476/Photographic-Equipment-Supplies-Retail.html

God fornøjelse.

TL
- - -