Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotohandler i eu der kan anbefales
Fra : Søren Olesen

Dato : 16-04-05 03:13

hej !!

er der nogle der kan hjælpe med er par gode links til fotohandler i sverige,
tyskland eller england, eller hvor du nu har fået en god behandling og
priserne er ok

venlig hilsen søren

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-04-05 18:32

In article <d3osi3$1paj$1@news.orange.dk>, Søren Olesen wrote:
> [...]
> tyskland eller england, eller hvor du nu har fået en god behandling og

Technikdirekt.de

Fra : Holst

Dato : 15-04-05 18:36

Søren Olesen wrote:

> er der nogle der kan hjælpe med er par gode links til fotohandler i sverige,
> tyskland eller england, eller hvor du nu har fået en god behandling og
> priserne er ok

Jeg har ingen idé om priserne, men man får i hvert fald en rigtig god
service hos http://www.ac-foto.de.

Fra : Brian Lund

Dato : 16-04-05 00:25

> Jeg har ingen idé om priserne, men man får i hvert fald en rigtig god
> service hos http://www.ac-foto.de.

Har kigget lidt på et Sigma 180 mm macro objektiv, det er hele 95 euro
billigere hos ac-foto end hos technikdirekt!
Hvordan betaler man, bankoverførsel? - Kan man benytte cash on delivery til
danmark?

Brian

Fra : fam. Ager

Dato : 16-04-05 06:10

"Brian Lund" <geronimo@nomail-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Har kigget lidt på et Sigma 180 mm macro objektiv,

Jeg har også kig på et,men blot sigma´s 150 mm 2,8..

> Hvordan betaler man, bankoverførsel?

Jeg betalte forud ved bank med visa over nettet,alt afhængig af hvor hurtigt
du vil ha dine ting og hvor meget du vil betale i overførselsgebyr...Alm.
tager det tre bankdage for din bank...Hurtig overførsel sender de varen
dagen efter....

Kan kun anbefale dem!!

- Kan man benytte cash on delivery til
> danmark?

jeg ved det ikke,men står det ikke på deres hjemmeside?

Fra : Holst

Dato : 16-04-05 07:31

Brian Lund wrote:

> [...]
> billigere hos ac-foto end hos technikdirekt!
> Hvordan betaler man, bankoverførsel? - Kan man benytte cash on delivery til

Ja, der udbringes med UPS, og UPS tager kun imod kontanter. Ingen
Dankort. Derudover havde de en glimrende omregningskurs - nemlig
fuldstændig den samme, som er nævnt på Nationalbankens hjemmeside, ingen
overpris, igen gebyrer eller lignende.

Fra : Brian Lund

Dato : 16-04-05 17:17

> [...]
> Dankort. Derudover havde de en glimrende omregningskurs - nemlig
> fuldstændig den samme, som er nævnt på Nationalbankens hjemmeside, ingen

A-ha! - Så kan det måske endda være jeg skulle overveje dét, da min bank
tager kurs 7,52 bliver det vist nogenlunde det samme selvom jeg skal betale
mere...!

Brian

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 16-04-05 07:44

Brian Lund wrote:

> [...]
> billigere hos ac-foto end hos technikdirekt!
> Hvordan betaler man, bankoverførsel? - Kan man benytte cash on delivery til

AC-foto sender på efterkrav.

Tommy

Fra : fam. Ager

Dato : 15-04-05 19:02

"Søren Olesen" <soren@fenger-olesen.dk> skrev i en meddelelse
> hej !!
> er der nogle der kan hjælpe med er par gode links til fotohandler i
> sverige, tyskland eller england, eller hvor du nu har fået en god
> behandling og priserne er ok

http://www.ac-foto.com/ac/shop/shop.php?new_sprache=eng

god service og fornuftige priser..

Fra : Søren Olesen

Dato : 16-04-05 18:29

De Hr.
I skal have mange tak for jeres ulejlighed, jeg har lagt linke i
fortrukkende og vil når mørket falder på og børnene sover gå på indkøb !!!
søren

Fra : Michael Brøsch

Dato : 16-04-05 09:54

> De Hr.
> I skal have mange tak for jeres ulejlighed, jeg har lagt linke i
> fortrukkende og vil når mørket falder på og børnene sover gå på indkøb !!!
> søren

Hej Søren !

Såfremt du ikke har overstået dine indkøb, er der lige et par andre jeg vil
nævne.
http://www.pixmania.com, måske ikke så billige på objektiver, men har god
service. Har lige bestilt en Epson R 1800 hos dem, og den er afsendt. Epson
dk siger de først kan levere til maj... Og til en højere pris... Betaling
hos pixmania kan gøres med visa
http://www.directshopper.de den billigste jeg har kunne finde med hensyn til
objektiver, filtre osv. har lige bestilt hos dem, stor besparelse på en
nikon 12-24. Betaling foregår ved bankoverførelse. Hvordan deres service er
ved jeg ikke har ikke modtaget noget endnu, samtlige varer jeg bestilte
skulle kunne afsendes indenfor 24 timer, men nu skal de først lige modtage
pengene, så lad os se...

VH Michael

Fra : michael bs

Dato : 16-04-05 11:23

"Michael Brøsch" <michael@brosch.dk>

> [...]
> Epson dk siger de først kan levere til maj... Og til en højere pris...
> Betaling hos pixmania kan gøres med visa

Spændende. Tænker selv på den printer. Glæder mig til at høre dine
erfaringer.

> [...]
> service er ved jeg ikke har ikke modtaget noget endnu, samtlige varer jeg
> bestilte skulle kunne afsendes indenfor 24 timer, men nu skal de først

Hold os endelig orienteret om hvordan det går med din bestilling hos
directshopper.de !

mvh Michael