Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostafet uge 16: Vinden
Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 12-04-05 18:01

Emnet for uge 16's stafet er: Vinden

Det kan virke lidt sjovt at fotografere noget man ikke kan se...

Jeg håber at vi kan holde den fine deltagelse fra uge 14, eller måske sætte en
rekord.

De billeder jeg forventer er både hvad vinden kan udrette her og nu, og hvad
vinden gør på årtier eller endnu længere tidsrum.
Men det gør selvfølgelig ikke spor hvis i overrasker mig og alle andre med en
helt anden løsning - dog vil jeg forbeholde mig ret til en nærmere forklaring
ved meget specielle billeder!

Jeg poster en resultattråd torsdag eftermiddag/aften i uge 16.
Billeder skal være taget i perioden fra denne offentliggørelse af emnet og
indtil søndag uge 16 om morgenen.
Billeder postet efter kl. 10 søndag deltager uden for konkurrence.
Jeg offentliggør resultatet af stafetten søndag den 24/4 efter kl. 20.

Lidt mere om reglerne for fotostafetten kan findes her
http://www.fotostafetten.dk/Regler.php

May the Wind be with you...

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Simon Nielsen

Dato : 12-04-05 22:53

"Ove Kjeldgaard" <ReadMyEmail@The.Signature> wrote in message
> Emnet for uge 16's stafet er: Vinden

Uha et spændene emne. Jeg har allerede 1000 ideer men desværre ikke tid nok
til at lave dem alle

Nå men vi ses i slutningen af uge 16, det skal nok blive spændene

Mvh
Simon