Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostafet uge 15 "Offentlig transport - g~
Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-04-05 10:47

Håber jeg har fået ugen og tidspunktet korrekt
Emnet er offentlig transport, vinderen bliver udnævnt søndag. (ca.)

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Food_life

Dato : 18-04-05 15:42

On 11 Apr 2005 09:47:06 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Håber jeg har fået ugen og tidspunktet korrekt
>Emnet er offentlig transport, vinderen bliver udnævnt søndag. (ca.)
>
>// Hans

Een til.

http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-43

MVH

Mogens

Fra : Holst

Dato : 18-04-05 16:47

Food_life wrote:

> Een til.
>
> http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-43

Jeg synes, at toget virker meget indklemt på det billede. Næsten
klaustrofobisk.

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-05 23:00

On 11 Apr 2005 09:47:06 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Håber jeg har fået ugen og tidspunktet korrekt
>Emnet er offentlig transport, vinderen bliver udnævnt søndag. (ca.)

Lidt uden for nummer, da billedet ikke er nyt:

http://galleri.linaa.com/displayimage.php?album=20&pos=17

Men det lugter da både af vind og offentlig transport, hvis man kan se
bort fra grønstikket

/Alex

Fra : Holst

Dato : 19-04-05 08:03

Alex Linaa wrote:

> Lidt uden for nummer, da billedet ikke er nyt:
>
> http://galleri.linaa.com/displayimage.php?album=20&pos=17
>
> Men det lugter da både af vind og offentlig transport, hvis man kan se
> bort fra grønstikket

Efter min mening et mere interessant end de andre togbilleder. Det viser
meget godt, hvordan det er et stå på en kold station og vente på sit
tog, men alle tog, der kommer forbi, er blot gennemkørende.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-04-05 23:26

Hvis det ikke er for sent - og er heller ikke sikker på
det er inden for emnet, men her er mit bud.. -max-
http://www.amarzone.dk/alarm.html

Fra : Holst

Dato : 19-04-05 08:01

-max- wrote:

> Hvis det ikke er for sent - og er heller ikke sikker på
> det er inden for emnet, men her er mit bud.. -max-
> http://www.amarzone.dk/alarm.html

Nej, det er ikke lige det, jeg forstår ved offentlig transport ... :)

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-04-05 08:04

"Holst"

> Nej, det er ikke lige det, jeg forstår ved offentlig transport ... :)

Nej vel

Fra : Food_life

Dato : 19-04-05 21:14

> [...]

>Håber jeg har fået ugen og tidspunktet korrekt
>Emnet er offentlig transport, vinderen bliver udnævnt søndag. (ca.)

Kan man vinde med et foto som ikke overholder reglerne?

MVH

Mogens

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-04-05 22:00

Food_life wrote:
> Kan man vinde med et foto som ikke overholder reglerne?

Gjorde det ikke det ?

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985