Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digital kamera
Fra : Ole & Mette Køster

Dato : 10-04-05 12:41

Hej.
Når jeg tilslutter mit digitalcam. til usb kablet, kommer der ikke mere en
boks frem, der spørger hvad jeg vil foretage mig.Jeg har været i egenskaber
for drevet, og vælge "spørg hver gang", men boksen kommer alligevel ikke
frem.
Er der nogle der har et foreslag hvad jeg skal gøre.?
Jeg har på opfordring fra gruppen hardware.drev, været i enhedshåndtering og
slette usb, for dernæst at installere dem igen, men det hjalp ikke.

mvh Ole

Fra : Holst

Dato : 10-04-05 14:10

Ole & Mette Køster wrote:

> [...]
> Jeg har på opfordring fra gruppen hardware.drev, været i enhedshåndtering og
> slette usb, for dernæst at installere dem igen, men det hjalp ikke.

Jeg har efterhånden haft en del digitalkameraer tilsluttet min computer,
og generelt virker de alle stort set helt af sig selv. Windows XP finder
helt selv ud af at installere kameraet.

Men måske skulle du nævne hvilket kamere, der er tale om.

Fra : Jacob

Dato : 10-04-05 18:06

"Ole & Mette Køster" <olekoester@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> slette usb, for dernæst at installere dem igen, men det hjalp ikke.

Så må du gå ind i stifinderen og finde kameraet manuelt.
kan du ikke finde det er der noget andet galt.

Fra : Ole & Mette Køster

Dato : 10-04-05 21:35

"Jacob" <Rocky.tmc.fjer_nes@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og

> Så må du gå ind i stifinderen og finde kameraet manuelt.
> kan du ikke finde det er der noget andet galt.

Jeg kan godt finde det i stifinder, og kopiere billederne manuelt til en
mappe, men det er nu noget nemmere, når boksen kommer frem, hvor jeg kan
give billederne et navn, f.eks sommerferie 2004. Jeg havde ikke noget
problem indtil for 14 dg siden.
Det kan nævnes at det er et Minolta G400.

mvh Ole

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-04-05 23:12

Ole & Mette Køster skrev:

> [...]
>mappe, men det er nu noget nemmere, når boksen kommer frem, hvor jeg kan
>give billederne et navn, f.eks sommerferie 2004. Jeg havde ikke noget

Hvorfor ikke blot lave en genvej på skrivebordet til mappen, som
billederne ligger i på flashramkortet?
--
Knud