Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Solen skinnede - og der kom en ko
Fra : Rune B. Broberg

Dato : 09-04-05 23:10

For en gangs skyld, vil jeg poste et billede til kritik. Noget skotsk
kvæg, tror jeg det må være.

http://cluepusher.dk/2005/0409/PICT2488_crop.jpg er min favorit.
http://cluepusher.dk/2005/0409/PICT2488.JPG er den uklippede udgave.

Folk må ganske gerne komme med lidt kritik til udførslen af billedet.
Det skal siges at det blev taget med kameraet stukket ind igennem et
el-hegn, så jeg kunne ikke se søgeren, og da mit kamera lider under lidt
backfocus blev der blændet godt ned.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x67A4976D

Fra : Bo Bjerre

Dato : 10-04-05 10:01

"Rune B. Broberg" <mihtjel@daimi.au.dk> wrote in message

> http://cluepusher.dk/2005/0409/PICT2488_crop.jpg er min favorit.
> http://cluepusher.dk/2005/0409/PICT2488.JPG er den uklippede udgave.

-uanset om du stikker kameraet gennem elghegnet eller ej: Skotsk
højlandskvæg er nogle hyggelige dyr, og normalt meget fredelige, selv om
hornene ser lidt pågående ud. Hårvæksten er da også ganske hyggelig. Man får
helt lyst til at holde af dem.

Jeg kan IKKE lide dit billeder, for de viser ikke hornene. Det svarer lidt
til at fotografere en lystfisker, med en fiskestang der krummer fraetruende
nedad, og så ikke vise at der er en stor laks på krogen.

Bo //
-p.s. Skotsk højland smager godt, og vi nærmer os grill tiden....

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 10-04-05 10:02

Bo Bjerre <post@sidebanenfjernes.dk> wrote:
> Jeg kan IKKE lide dit billeder, for de viser ikke hornene. Det svarer lidt
> til at fotografere en lystfisker, med en fiskestang der krummer fraetruende
> nedad, og s? ikke vise at der er en stor laks p? krogen.

Jeg kan nu sagtens se hornene på billedet - og de er i øvrigt ganske
små.

Fra : Nyrup

Dato : 10-04-05 11:23

"Rune B. Broberg" <mihtjel@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan nu sagtens se hornene på billedet - og de er i øvrigt ganske
> små.

Ja, det er jo vanskeligt at fotografere de store horn der slet ikke er på
koen... når det sikkert er en kvie eller kalv...

Hilsen,
Nyrup