jetlag for de mindste
Fra : Steen Bondo

Dato : 28-05-01 05:19

Hi all

Er der nogen der har erfaring med at slæbe små b¢rn op i en flyver en
10-12 timer..?? Er det er absolut uforglemmelig oplevelse man bare ikke
¢nsker at g¢re om..?? Og hvordan håndterer de små jetlag..??

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 28-05-01 18:53

Hej

Hvor små?

VH Birgitte

Fra : Bent

Dato : 28-05-01 20:23

> "Steen Bondo" <sbo@hehe.com> skrev i en meddelelse

Vi fløj med to på 6 og 3 Jorden rundt i flere hop og min erfaring er at
børnene klarer det bedre end de voksne. De sover når de er trætte! Ha' lidt
med til adspredelse og sørg for godt at drikke. Lidt frugt er godt!
God tur
Bent

Fra : Steen Bondo

Dato : 28-05-01 20:05

Birgitte Abkjær wrote in a message to All:

BA> Hvor små?

Under et år.

Hygge
--