Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony DSC W1 passende erstatning for Canon ~
Fra : BHR

Dato : 08-04-05 15:57

Desværre er mit Canon S40 ikke i stand til at tænde, når jeg enten trækker
objektivdækslet fra eller aktiverer power-knappen for at se billeder der er
taget.
Jeg har taget dækslerne af, så man kan se hvad der er bag og der var også en
lille skrue løs der skulle skrues på en loddeflig på en stelledning. Jeg
troede så at kameraet var fit for fight igen, men det er stadig totalt død.
Det koster 400 til 650 kr. at få et tilbud på reparation, og næppe under
1000 kr. for en reparation som de siger hos PW som er Canon reparatør.

Jeg bruger ikke så meget de mange indstillingsmuligheder - mest
Auto-indstilling og lidt video, som dog er meget primitivt på Canon S40.

Kameraet er 3 år gammelt og taget næsten 7000 billeder, men ser fabriksnyt
ud, og har taget perfekte billeder indtil det pludselig ikke ville tænde.

Et Sony DSC W1 koster 2498kr. incl. ekstra batterier og taske, og et 512mb
Pro koster 749kr.

Er det bedst at købe et nyt, eller er det bedre at bekoste en reparation på
den gamle???

Tak for evt. kommentarer!

Fra : Gert Medom

Dato : 10-04-05 20:03

"BHR" <bhrFJERN@lic-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
512mb
> Pro koster 749kr.
>
> Er det bedst at købe et nyt, eller er det bedre at bekoste en reparation

Reperation er for dyr ift nyt kamera. har set S50 til 1999,-

Mvh Gert

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk