Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Så virker mine links til nye fotografier
Fra : Søren Thorsen

Dato : 04-04-05 21:26

Mojn til alle!
Jeg prøvede et par gange i sidste uge med et kummerligt resultat.
Men nu skulle det være ganske vist.
Der er lagt ny fotografier på min hjemmeside.
De to træer er fanget i vinterkulden og i forårstågen.

www.thorsen.info/Billedsider-Danmark/Dansk/Winter.htm
www.thorsen.info/Billedsider-Danmark/Dansk/Winter2.htm
www.thorsen.info/Billedsider-Danmark/Dansk/Winter3.htm
www.thorsen.info/Billedsider-Danmark/Dansk/Fog-1.htm
www.thorsen.info/Billedsider-Danmark/Dansk/Fog-2.htm

Jeg håber, de bliver set.
Venlig hilsen
Søren Thorsen
www.thorsen.info

Fra : ;o\)-max-

Dato : 04-04-05 21:56

"Søren Thorsen"
> [...]
> Men nu skulle det være ganske vist.
> Der er lagt ny fotografier på min hjemmeside.
> De to træer er fanget i vinterkulden og i forårstågen.

Mange flotte billeder, specielt dem med mennesker er
fremragende.. -max-

Fra : KHS

Dato : 05-04-05 09:39

Hej Søren.

Meget inspirerende billeder. De er flotte.

Hilsen
Karsten Hartmann Sørensen

Fra : Simon Nielsen

Dato : 05-04-05 11:07

"Søren Thorsen" <try.to@guess.who> wrote in message
> [...]
> Men nu skulle det være ganske vist.
> Der er lagt ny fotografier på min hjemmeside.
> De to træer er fanget i vinterkulden og i forårstågen.

Sikke nogle dejlige dramatiske og æstetiske billeder, der er noget ved disse
billeder der bare for mig til at sige wauw.

Og jeg syntes den blå tone sneen får gør billederne endnu mere spændene at
kigge på, flot arbejde.

Mvh
Simon

Fra : Peter Vistesen

Dato : 07-04-05 23:56

> [...]
> Men nu skulle det være ganske vist.
> Der er lagt ny fotografier på min hjemmeside.
> De to træer er fanget i vinterkulden og i forårstågen.

Hej Søren

Jeg kan kun give di andre ret, der er gode billeder du har taget.
Er rammen en du har lagt på billedet, eller er det en del af hjemmesiden der
viser billederne, hvis du selv har lagt rammen på, hvad har du så gjort det
med ?

/Peter Vistesen